РешеноDPD Latvija - Krāpšana, slikts serviss...
Pasūtīju palielāku pirkumu. Lai to man piegādātu veikals izvēlējās, kā piegādātāju pdp Latvija. Apmaksāju 59€ par piegādi un godīgi gaidu. Atnāk sms no pdp ar pakas numuru un brīdinājumu, ka tuvākajās dienās saņemšu vēl sms ar precīzāku laika intervālu piegādei. Zinot jau iepriekšējo pieredzi, ka sms no pdp tiek atsūtīt mazliet pirms piegādes tajā pašā dienā, kad jau no darba uz mājām netiek, jutos pat patīkami pārsteigts, saņēmot telefona zvanu, ka sakarā ar svētkiem, kas tuvojas, mēs jums piegādāt sūtījumu šodien nevaram. Nu labi, bet kad variet, nu pēc nedēļas pirmdien, bet pirmdien es nevaru, tad jau labāk otrdien pēcpusdien, labi, sarunājām. Atnāk otrdiena, speciāli pēcpusdienā atbrīvojos no darba un mājās gaidu – nekā nav. Zvanu, kur mans sūtījums? Mēs jums no rīta zvanījām, jūs nebijāt zonā un mēs nolēmām jums šodien nepiegādāt sūtījumu. Bet jūs taču solījāt sms sūtīt iepriekš nevis zvanīt, jo no rīta man ir sapulces, kad lietot telefonus nedrīkstu. Nū šoreiz mēs izdomājām jums zvanīt. Tā kā nerekomendēju nevienam arī tirgotājiem, kas negrib palikt muļķos ar tādu krāpniecisku apkalpošanu, kur neko nopietnu un konkrētu nevar sarunāt, veikt darījumus un iet ar līkumu šim kantorim!
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Vai Jūs esat izglītoti? Lai es Jums sūtu pasūtījuma numuru un Jūs man pēc tam atbildat, ka tāds pasūtījums jau izņemts... Tā kā būs vien jāmeklē Jums pēc jūsu sms no 2.maija
Precīzas informācijas noskaidrošanai ir nepieciešams DPD sūtījuma numurs, kurš sastāv no 14 cipariem. Tāpēc lūdzam to pievienot komentārā, lai varētu pārbaudīt konkrēto situāciju.
Ar cieņu
DPD
Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Добавить комментарий