РешеноDPD Latvija - Aizved manu pasūtījumu citam un man sola, sola un neved
Pasūtu sūtījumu no 220.lv. Piegādāts tiek citam klientam, citā adresē. To pats es pamanu nākamajā dienā apskatoties tracking number. Zvanu, saku, ka man nav piegādāts. Labi, atvainojas un Saka, ka paņems no nepareizā adresāta un piegadās man. Skatos tracking number, nākamajā dienā aizvest uz noliktavu. Jautāju - vai tad nebija ērtāk man nogādāt, jo adrese uz kuru nepareizi tika nogādāts bija dažus simtus metru no manis. Atbildēja, ka standarta procedūra un ka nepareizais auto bija, smagākiem sūtījumiem ir cits (really? Kā tad viņu veda uz noliktavu?) zvanu prasu, šodien piegadās? - jā, šodien būs. Nākamajā dienā zvanu un jautāju vai šodien būs? Jā atvainojamies, šodien būs, iesaistīsim visas atbildīgās personas. Vēl nākamajā dienā zvanu, kas notiek? Kur mans sūtījums? Uj atvainojamies, personīgi kurjers brīdināts, būs šodien. - nebija. Uzrakstīju 220.lv sūdzību pirmdien veikalam 220.lv par kurjerservisu. Otrdien zvana Dpd pats un ļoti atvainojas un Saka, ka šodien piegādāsim preci. Protams palieku darbā ilgāk un kā liekas? Protams, ka ne ziņas un nākamajā dienā arī ne ziņas. Epastā jautāju 220.lv kas notiek un vai tas ir normāli? Nav atbilde arī no 220.lv.
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Комментарии (6)
Es nesaprotu kāpēc tas cits vispār piesātinājās preci. :/
Jā, tas arī, jo epastā skaidri un gaiši rakstīts, ka nepieciešams personu apliecinošs dokuments un saņemt drīkst tikai maksātājs vai norādītais saņēmējs. Es arī neturētu ļaunu prātu, ja man skaidri pateiktu, ka piegāde kādu iemeslu dēļ pārcēlās teiksim uz nākamo pirmdienu vai tamlīdzīgi, lai es rēķinos ar laiku, kad man būt ar auto offisā, palikt ilgāk vai tamlīdzīgi. Mani neapmierina, tas, ka man katru dienu saka, ka šodien būs un braucu uz offisu, braucu ar auto, gaidu ilgāk.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [slēpt]@220.lv
Ar cieņu, 220.lv
pasūtījuma Nr. 17396856
Gribu arī minēt, ka beidzot redzu arī virzību šajā jautajumā. Tas, ka man piezvanīja un pateica, ka šodien atvedīs (Ok, iepriekš arī vislaik man to teica), bet arī redzu izmaiņas DPD izsekošanā, kad nodots kurjeram.
Tad jau beidzot būs. Viss ok
Vieglāk jau bija aiziet tos simtu metrus un paņemt sūtījumu.
Ja es zinātu, kur un kam precīzi tad vēl varētu par to padomāt. Bet no otras puses, es tomēr samaksāju 13 eiro, lai man pieved pie auto/darba. Un ja nebūtu kaut kas kārtībā, tad es varētu teikt, ka kaut kas nav kārtībā, bet man varētu atbildēt, ka tika nodots kārtībā., tomēr var visādi gadīties.