РешеноDPD - Krāpšana - Sola piegādāt, pakalpojumu nesniedz, sūtījumu neatdod
DPD paņēmis sūtījumu un to nepiegādā.
Nav iespējams saņemt nekādu informāciju par pakas piegādi. Vienīgais telefons kuru var sazvanīt ir jaunu sūtījumu nodošanu. Ja uzņēmums nespēj sniegt pakalpoju, ir krimināli pieņemt jaunas pakas, pirms nav piegādātas esošās. Reāli notiek ir svešas mantas pieturēšana jau 2 nedēļas, kas rada zaudējumus, jo apstādināts projekts, kurā šis sūtījums ir nepieciešams. Nav saprotams kā rīkoties tālāk.
Uz pieteikumiem internetā neatbild, telefons nav sazvanāms.
Esmu gatavs pats braukt pakaļ uz termināli pēc pakas, bet bez pieteikšanās paku draud neizsniegt.
Vai jāraksta prasība par kaitējuma kompensāciju?
Labdien!
Ja sūtījums joprojām nav Jums piegādāts, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā, lai varam veikt padziļinātu izpēti un sniegt Jums skaidrojumu.
Ar cieņu,
DPD
Izskatās, ka sūtījums ir pazudis vai nozagts, jo nekādā no saziņas veidiem DPD neatbild. sūtījuma # 0581 5040 6456 79
Labdien!
Sūtījuma 05815040645679 piegāde ir reģistrēta uz šodienu - 14.02.
Lūdzam sagaidīt informāciju no kurjera!
Atvainojamies par sūtījuma piegādes kavējumiem!
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий