DPD - Krāpšana, slikts serviss
25.04 nosūtītājs nodeva sūtījumu Dpd. No Dpd saņemu sms, ka piegādes datums 26.04. Zinot, ka nebūšu piegades adresē uzreiz pēc sms saņemšanas pārlieku piegādes datumu 27.04.
27.04 vakarā zvanu konsultantam, prasu kas ar sūtījumu, Saka ka noliktavā jāgaida. Nu domaju labi.
28.04 vakara zvanu konsultantam, prasu kas ar sūtījumu, Saka ka jāgaida.
Paiet brīvdienas un šodien 02.05 vakarā ieju mājas lapā skatos sūtījuma statuss nosūtīts nosūtītājam. !
Nedēļu noturēja noliktavā, baroja ar solījumiem, galu galā nosūta atpakaļ nosūtītājam.
Iemeslu neviens nepaskaidro. Runājot ar konsultantu, sajūta ka runā ar robotu. Ar ko tas viss beigsies nav ne jausmas.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
05757952297451- kurš pēc nedēļas tika nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.
05757952297456- atkal stāv noliktavā un nav nodots kurjeram.
Konsultanti šodien atkal baro ar solījumiem. Un nezini saņemsi vai atkal nosūtīs atpakaļ uz veikalu
Labdien!
Atbilstoši sistēmā pieejamai informācijai, sūtījums 05757952297456 tika nodots 03.05. un nākamajā darba dienā, 05.05., tas tika piegādāts.
Diemžēl sūtījums 05757952297451 sistēmās kļūdas dēļ netika nodots uz piegādi un tika atgriezts nosūtītājam. Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju un vienoties par sūtījuma atkārtotu izsūtīšanu, ja tas vēl ir aktuāls.
Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!
Ar cieņu
DPD
Комментарии (3)
Venipak, Omniva, Latvijas Pasts - izvēle plaša. Maini pakalpojuma sniedzēju. Easy!
Ja ir opcija, tad labāk izmantot pankomātu.
Šajā gadījumā prece nelīda pakomātā