DPD - Krāpšana, slikts serviss
13.12.2021. Uz uzņēmumu tika izveidots kurjera sūtījums (nr. 05757954999570) ar paņemšanu no adreses (14.12.2021) . Nedēļas laikā (šodien 21.12.2021) kurjers vēl joprojām nav ieradies un neviens no jūsu kompānijas nav sazinājies. Zvanījām vairākas reizes, saņēmām atbildi ka nākamajā dienā kurjers ieradīsies, bet tā arī neviens neieradās. Šodien ar jums sazināties telefoniski ir neiespējami - telefonu neviens darbinieks neceļ.
Nevienam neiesākam šīs kompānijas pakalpojumus!
Sveicināti!
Informējam,ka kurjera pieteikums tika izveidots atkārtoti. Tomēr, sūtījums netika paņemts.
Aicinām Jūs sazināties ar DPD Klientu apkalpošanas nodaļu, lai vienotos par jaunu kurjera pieteikumu.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (1)
Manuprāt, Slikts serviss ir saistīts ar ļoti sliktu darba organizāciju un managementu. Saņēmu piedāvājumu no DPD Latvijā nostrādāt trīs dienās un ieguvu lielu vilšanos. Maiņas vecākais Aleksands Bogdanovs biijs ļoti nedraudzīgs un nekompetents un vienkarši rupjš. Mana pirmā darba diena pargaja diezgan normāli. Bet sākot ar otro dienu sākās nepatikšanas. Darba laikā viņi sāka izslēgt manu skeneri, ar kuru es skenēju pakas (skeneris tika kontrolets ar datoru). Vienreiz izslēdza - gāju uz administrāciju mainīt, skeneris tika nomainīts uz pussalauztu, atkal bija jāiet mainīt un tā 3 reizes pēc kārtas. Un šis maiņas vecākais Aleksands Bogdanovs tā vietā, lai risinātu problēmu, tikai pasmējās, ka "Nu tad, jums šodien neveicās". Trešajā dienā viņš man iedeva skeneri ar ļoti saplīsušu stiklu (skat. attēlu) un atkal ņirgojas: "Vai šodien atkal skeneris nestrādā?" Un maiņas beigās ņirgojas: "Kas izsita skeneri? Vai skeneris nokrita?"
Es apsveicu visus ar laimīgu Jauno gadu ! Un novēlu saņemt savus sūtījumus laicīgi un bez bojājumiem. Un no sliktiem vadītājiem ir vienkārši ātrāk atbrīvoties.