РешеноDPD - Krāpšana
Sveiki vēršos pēc palīdzības, sūtīju bērnu ratiņus sieviete caur Dpd vairāk ka mēnesī atpakaļ. Dpd kurjers redzēja ka iepakojam ratiņus teica ka viss labi un iesvieda viņus mašīnā ar tādu agresiju bija rupjš un nelaipns. Un nakosa diena zvans rati ir saplesti un vaino mani par sliktu iepakojumu. Bet ka tas var but ja kurjers stav blakam es domaju ka vini saplisa tad kad vins iemeta viņus masina. Nu man nav ne rati ne atlidzibas jo vaino tikai mani. Man raudat gribas jo ratini bija dargi man bija jatvainojas meitenei par ratiem un bija jatrgriez atpakal nauda. A dpd neko nedara. Vaino tikai mani un tas ir ārī viss. Ko jus ieteiktu man darit. Kur lai griezos. Jo no viniem nav nekadas jegas 😥😥😥😥
Labdien!
Veicot situācijas un apstākļu pārbaudi tika konstatēts, ka sūtījuma iepakojums bija neatbilstošs DPD Pakalpojumu izmantošanas noteikumiem.
Sūtījumam nav izmantots pietiekams iepakojums un nav papildus nosegtas sūtījuma trauslākās detaļas.
Papildus skaidrojums un informatīvās norādes Jums ir sniegtas atbildot uz Jūsu pretenziju e-pastā.
Aicinām pirms sūtījuma izsūtīšanas vienmēr pārliecināties par sūtījuma iepakojuma un satura atbilstību DPD Pakalpojumu izmantošanas noteikumiem.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Bet kapec tad kurjers teica ir viss kartiba ka nevajag vairak pakot jo mes pakojam kurjera prieksa un kapec rati vell nav atgriesti .un tad vismaz sedzet ratu bojajumus jauns ratu ramis maksa 50€
Комментарии (2)
Ja bet vaino mani un neko nedara lietas laba
Nav atrisinata