DPD - Klientu serviss - nulle
Nekad nedomāju, ka rakstīšu sūdzību šajā lapā, bet dpd problēmu risināšanas līmenis ir skandalozi slikts. Vai zinājāt, ka gadījumā, ja jūsu sūtījums nonāk pakomātā, kurā tajā brīdī tam nav vietas, neviens ar jums nesazinās un nepiedāvā alternatīvu piegādes veidu vai vismaz atsūta ziņu, ka jāuzgaida? Tā vietā paka bez jūsu ziņas tiek sūtīta atpakaļ sūtītājam?
Interneta veikals, no kura pasūtīju preci, diemžēl tādu servisu kā pārsūtīt paku nepiedāvā. Viņi piedāvā naudu atgriezt un preci pirkt vēlreiz. Preces viņu interneta veikalā vairs nav, tāpēc es to nopirkt nevaru.
Lieliski, paldies dpd!
Un uzzināt iemeslus, kāpēc piegāde vēl nav notikusi, vai arī - kāpēc man rādās, ka paka tiek sūtīta atpakaļ - var tikai tad, kad tu esi izsēdējies 30 minūtes pie telefona, gaidot operatoru, kas pacels tavu zvanu, un viss ir jau par vēlu un viņi šo problēmu vairs atrisnāt nevarot.
Man vienkārši nav, ko teikt.
Tas ir absolūts bezsakars! Esmu nikna, vīlusies un bezpalīdzīga, jo alternatīvu kurjera servisu un konkurentu vīniem šajā tirgū praktiski nav. Līdz ar to - nav arī jēgas baigi censties, acīmredzot.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Labdien!
Paldies, ka iesūtījāt izsekošanas numuru!
Tika veikta pārbaude un sūtījums nav ievietots atbilstošaja punktā, jo, piegādes dienā, punkts ir bijis pārpildīts.
Papildus sūtījums kļūdaini ir reģistrēts atgriešanai nosūtītājam.
Ar nožēļu jāatzīst, ka sūtījumu nav iespējams atgriezt uz Latviju atkārtotai piegādei. Tādēļ, aicinām Jūs sazināties ar sūtījuma nosūtītāju, lai vienotos par sūtījuma atkārtotu saņemšanu.
Patiesi atvainojamies, ka ir sagādātās neērtības!
Ar cieņu,
DPD
Paldies par ātro ziņu. Taču, ja jūs būtu kārtīgi izlasījuši manu sūdzību, jūs redzētu, ka, sazinoties ar nosūtītāju, noskaidrojās, ka viņi sūtījumu vēlreiz pārsūtīt nevar. Tas ir veikals, un man šī prece būtu jāpasūta no jauna. Bet tā interneta veikalā vairs nav pieejama. Par to jau ir viss šis stāsts un sāpe!
Ko nozīmē - kļūdaini reģistrēts sūtītašanai atpakaļ? Ok, tālāk? Jums no tā nekas, bet ar sekām galā jātiek man - man šis sūtījums bija īpaši svarīgs darba nolūkiem un ir radījis finansiālus zaudējumus.
Un vēl viens jautājums, kas mani interesē, jo es saprotu, ka šāda problēma ar pilniem pakomātiem jums ir īpaši aktuāla pēdējā laikā - vai jūs paralēli strādājat pie šīs problēmas globālas risināšanas un jauniem pakomātiem/jaunas stratēģijas, kā rīkoties šādos gadījumos?
Uztaisiet kaut vai kaut kādu alternatīvu punktu, sāciet risināt šo jautājumu lielākā mērogā - jūsu serviss pašlaik zeļ un plaukst, darba apjoms un paku skaits tik ātri vien nesamazināsies - tad kā jūs plānojat no sūdīga gaidīšanas servisa nodrošināt klientiem alternatīvas sūtījuma saņemšanas iespējas? Tas, kas notiek pašlaik - tas vienkārši ir ne-pie-tie-ka-mi!
Juridiski ar pretenziju pie DPD var vērsties tikai un vienīgi uzņēmums, kur esat veikusi pasūtījumu. Tālāk jautājumus par kompesāciju, atlaidi utt., nepiegādātā sūtījuma dēļ, uzņēmums skaidro ar vietējo DPD pārstāvniecību.
Jums kā sūtījuma saņēmējai varam sniegt tikai informāciju par sūtījuma statusu, kas arī tika izdarīts.
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (1)
DPD vispār ir parodija, ne piegādātāji!Savu sūtījumu gaidu jau cik dienas un kad sazinos, tad atbilde vienmēr viena - Labdien! Ļoti atvainojamies, ka piegāde kavējas. Šobrīd lielo sūtījumu apjomu dēļ piegādes diemžēl kavējas. Jūsu paka šobrīd atrodas Rīgas terminālī un mēģināsim to piegādāt pēc iespējas ātrāk. Ideāls serviss!