DPD - Klientu maldināšana un preces kavēšanās
08.01.2021 veicu pasūtījumu 1a.lv internetveikalā ar piegādes datumu 28.01.2021. Šodien (28.01.2021) 1a.lv rakstīts, ka sūtījums nodots kurjeram. Piegādes laiks no 9.00 - 18.00. 26.01.2021 saņēmu ziņu no Dpd, ka sūtījums tiks piegādāts tuvākajās dienās. It kā saprotams, ka 28. Janv. Varu gaidīt piegādi. Ziņā ir saite links caur kuru varu mainīt piegādes adresi, ko vēlējos izmantot, jo pa šo mēnesi biju mainījis dzīvesvietu. Uzspiežot uz saiti un uz Pogas "mainīt adresi" tā paziņo, ka šobrīd nav pieejams. Rakstu 1a.lv klientu apkalpošanai, lai mainītu adresi manā vietā. Pēc dienas atbild klientu apkalpotājs Reinis un raksta, ka informācija (jaunā adrese) nodota piegādes dienestam. Prieks par ātro atbildi no 1a puses. Caur linku, kuru man nosūtīja Dpd nekādas izmaiņas neredzu (joprojām vecā adrese) . Dpd mājaslapā pēdējās izmaiņas manam pasūtījumam veiktas 26. Janv. Cik dienas viena nabaga paka ceļos uz termināli un kāpēc sūtīt ziņu, kuras iespēja ir izmainīt piegādes datus ja tā nestrādā? Saprotams, ka sūtījums var kavēties, bet kāpēc maldināt klientus ar linkiem kuru funkcionalitāte neatbilst to sacītajam. Varbūt izsūtīt ziņu bez šī maldinošā linka un linku sūtīt tikai tad, kad šī iespēja kļūst aktīva. Pakas numurs: 05757953268629
Labdien!
Par trūkstošā sūtījuma statusu, aicinām Jūs sazināties ar uzņēmumu, kur esat veikuši pasūtījumu, lai vienotos par sūtījuma saņemšanu vai lai panāktu citu risinājumu.
DPD turpinās šo jautājumu skaidrot ar internetveikalu, kur ir veikts pasūtījums.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Aizmirsu piebilst, ka ieejot mājaslapā un meklējot paku pēc pakas numura es vispār nevaru redzēt nekādas izmaiņas no paša sākuma. Informācija par paku šajā saitē: ŠIS SŪTĪJUMS VĒL NAV NODOTS DPD. Vienā vietā raksta, ka sūtījums jau sen ceļā, bet otrā, ka to pat DPD nekad nav redzējis. :(
Par trūkstošā sūtījuma statusu, aicinām Jūs sazināties ar uzņēmumu, kur esat veikuši pasūtījumu, lai vienotos par sūtījuma saņemšanu vai lai panāktu citu risinājumu. - No uzņēmuma, kurā veicu pasūtījumu esmu saņēmis visu, ko saigaidīju, bet nesaprotu, kāpēc uzņēmums kurš piegādā manu sūtījumu sola, ka ir iespējama adreses maiņa, bet šī funkcija nestrādā. Sazinoties ar 1a.lv es saņemu atbildi, ka šī informācija nodota DPD. Ja šis links caur kuru "var" nomainīt adresi strādātu kā tam paredzēts, tad man nevajadzētu traucēt jau tā pārslogoto 1a.lv internetveikalu.
Sveicināti!
Ziņojam, ka sūtījums DPD noliktavās nav identificēts, tādēļ par jauna sūtījuma ar jaunu izsekošanas numuru saņemšanu Jūs esat aicināts sazināties internetveikalu, kur ir viekts pasūtījums.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cienu,
DPD
Kā saprast noliktavās nav identificēts. Bilde pielikumā: 26.01.2021- Ceļā Riga(LV). Tukšu gaisu ar id nr. uz noliktavu sūtījāt? Ja šobrīd es sazinoties ar internet veikalu veikšu jaunu pasūtījumu ar jaunu id numuru tad nāksies vēlvienu mēnesi gaidīt un atkal iesprūst šajā punktā? Acīmredzot ja man ir nosūtīta īsziņa ar to ka sūtījums drīz gaidāms, tad nu viņam noteikti jābūt kaut kur Rīgā! Ja zināms, ka tas vēl mēnesi kaut kur tupēs, tad lūdzu paziņojiet adresi kur un es aizbraukšu un paņemšu. ABSURDS!
Saprotu, ka tieši jūs tur neesat vainīgs/a, bet kā lai uz šādu situāciju reaģē! Ņirgāšanās... Pasūtu uz noteiktu laiku ar iemeslu un nesaņemu preci dpd dēļ. Varbūt varat 2 mēnesīšus uzgaidīt prece gan jau atradīsies, kad kādam sagribēsies meklēt
Добавить комментарий