РешеноDPD - Klienta maldināšana
08.09.2022 saņemu e-pastu ar paziņojumu, ka plānojas piegāde! (sms vispār nebiju saņēmuši) nebūtu nejaušības pēc iegājusi e-pastā, par piegādi pat nebūtu zinājusi! Saprotu, ka tajā laikā es nevarēšu kurjeru sagaidīt un līdz dienas beigām nebūšu mājās, tur pat epastā izmantoju iespēju paku pārvirzīt uz pakomātu!
Vakarā zvans no kurjera, ka paku neesot varējis ielikt pakomātā dēļ tās izmēriem! Jautāju kur viņš tajā brīdī atrodas, ar domu, kad esmu mājās varu piebraukt pakai pakaļ! Viņš atbild, ka neesot vairs Bauskā, un varot paku nodot citam kurjeram, kurš nākamajā dienā brauks uz Bausku un piegāde būs nākamajā dienā! Tas ir 09.09.2022
sacītais mani apmierina, un piekrītu par piegādi nākamajā dienā, jo neplānoju nekur doties un kurjeru varēšu sagaidīt!
Nākamajā dienā gaidu sms vai epastu par ziņu, cikos plānojas piegāde! Visu dienu gaidu ziņu, protams, ne sms, ne zvana, ne ziņas epastā!
Plkst. 17: 44 zvanu uz klientu apkalpošanas nodaļu, lai noskaidrotu, kur ir kurjers, cikos būs piegāde!
Saruna bija ar meiteni, kuras vārdu neatceros, nemaz neatceros vai darbiniece stādijās priekšā!
Nosaucot pakas numuru darbiniece apgalvo, ka piegādes šodien nemaz nebūs, jo paka atrodas Jelgavas šķirošanas punktā, un paku varēs piegādāt tikai pirmdien, tas ir 12.09.2022
protams mani tas neapmierināja, jo tā ir dāvana tētim tēva dienā, man tā paka ir nepieciešama līdz 11.09.2022 nekādas atvainošanās man neder! To arī darbiniecei pateicu! Uz to visu sekoja atbilde, ka labi tad varam piegādāt paku nākamajā dienā 10.09.2022 tā ir sestdiena, vai man būšot iespēja sagaidīt kurjeru! Atbildu, ka jā, protams!
Jau tad likās interesanti, vai tiešām piegādes notiek arī brīvdienās, bet nopriecājos un apmierināta sarunu ar operātori beidzām!
10.09.2022 pēcpusdienā saprotu to, ka atkal man nav ne ziņas ne miņas no kurjera! Domāju vai vispār būs piegāde!
Zvanu uz diennakts telefona numuru, lai saņemtu jebkādu informāciju! Sarunu sāku ar jautājumu, vai jums piegādes no kurjeriem notiek arī brīvdienās, uz ko darbiniece atbild, ka nē nenotiek, tikai izņemot kaut kādas express piegādes! Nu skaidrs, saprotu ka mani ir - piedodiet par izteicienu “pačakarējusī” tā darbiniece ar kuru runāju iepriekšējā dienā!
Darbiniece lūdz nosaukt pakas nr.
Protams, ka es to nosaucu, darbiniece liek uzgaidīt! Pēc uzgaidīšanas darbiniece mani uzrunā, un apgalvo, ka nē jums šodien piegādes nebūs. To varam piegādāt tikai pirmdien!
Tā nu saruna beidzās, ar skumjām, bez svētku noskaņojuma!
Šeit nav runa par to, ka tētis palika bez dāvanas, bet par darbinieku attieksmi.
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD, un sūtījums netika saņemts laicīgi!
Vairāku apstākļu sakritību un arī tehnisku sistēmas nepilnību rezultātā Jūsu sūtījums nenonāca uz piegādi ne 09.09., ne 10.09.
Sūtījums šodien ir nodots uz piegādi un kurjers ar Jums sazināsies.
Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes, lai uzlabotu savu sniegumu!
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Я, мария, очень довольна вашей работой, посылки приходят быстро, заранее сообщают, курьер Сухомлинова 83TYR , приветливая, доброжелательная. Ваша работа очень нам нужна, спасибо вашей компании за работу.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību