DPD - Kavē piegādi
Jau nedēļu pasūtījumu tur savā šķirošanas centrā katru dienu tracking info pievienojot atjauninājumu "your parcel is being held on our premises". Klientu serviss vispār nav pretimnākošs un atbild ar "nezinu, kāpēc netiek izsūtīta, iespējams, lielās slodzes dēļ". Jebkura cita kompānija neuzņemtos darbus, ar ko netiek galā - kāpēc dpd tad pieņem pasūtījumus, ja nav pietiekami kurjeru..?
Ответ от
DPD Support
Ответ от представителя
06.12.2024
Sveicināti!
Lūdzam norādīt sūtījuma numuru, lai varam izskatīt sūdzību.
Ar cieņu,
DPD
Ответ от
DPD Support
Ответ от представителя
11.12.2024
Labdien!
Pēc DPD sistēmā pieejamās informācijas, sūtījums ir piegādāts.
Informējam, ka piegāde kavējās, saistībā ar pieaugošo sūtījumu skaitu.
Patiesi atvainojamies par piegādes kavējumu un ceram uz Jūsu sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (2)
@dpd support 05757977392130
05757981520627