РешеноDPD - Drausmīgs serviss, lēna pasūtījuma piegāde
Esmu ļoti neapmierināts ar DPD pakalpojumu kvalitāti. Man bija solīta piegāde 03.08.2023, bet tā nenotika. Uzzinot, ka piegādes adrese bija nepareiza, mani īpaši sadusmoja fakts, ka par šo kļūdu man neviens neinformēja. Es personīgi biju spiests sazināties ar viņiem.
Pēc visiem sarežģījumiem, piegādes datums tika pārcelts uz 14.08.2023, un šoreiz piegāde nenotika šķirošanas kļūdas dēļ.
Pēc tam piegāde tika solīta 15.08.2023, tomēr kurjers kļūdaini devās uz citu adresi. 16.08.2023 piegāde vēlreiz tika novilcināta šķirošanas kļūdas dēļ. Kas pie vainas ir viņu sistēmai, ja kļūdas atkārtojas vairākas reizes pēc kārtas?
DPD ir nopietni jāuzlabo savs piegādes process un klientu informēšanas prakse. Noteikti neiesaku nevienam izmantot viņu pakalpojumus.
Savu sūtījumu vēl joprojām neesmu saņēmis.
Labdien!
Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Vakar sūtījums tika piegādāts.
Ar cieņu
DPD
Добавить комментарий