РешеноDPD - Dezinformācija, ignorēšana, neapreiza piegādes adrese
Kopš 3.12. pie piegādātāja atrodas mana paka ( apskatot informāciju notino, jeb internetveikala kur veicu sūtījumu).
4.12. uzņēmums veic piegādi uz nekorektu adresi savas kļūdas dēļ, ko es konstatēju pati, man par to neviens neziņoja līdz pašam vakaram.
Operatīvi parvirzu paku uz skapi telefoniski - bija divas sarunas, vienu reizi solīja paku rītdien otrā, teica ka pat šodien būs. Rezultātā ir pagājušas 6 dienas, katru dienu zvanu un satraucos - pakā ir priekšmeti kuri nevar atrasties salā, kā arī sāpīgākais… tā bija dāvana kas paredzēta šodien. Es līdz pēdējam uzticējos… jo katru dienu man teica , ka šodien būs.. Sazinoties ar interneta veikalu, konstatēju , ka paku ir mēģinājusi likt skapī kurš bija pilns tikai vienu reizi, 6.12. savukārt konsultnti man saka , ka katru dienu ir meģināts piegādāt… paku skapis noteikti nav pilns , jo tā sagadījās , ka pazīstamam cilvēkam uz to skapi atnāca paka. Ir pamatotas aizdomas, ka paka ir nozaudēta ( vai arī pie kļūdainā adresāta ) bet šo jautājumi negri risināt… bija konsultants, kas ar mani runāja nelaipni, citi solīja bet neatzvanīja. Paldies jums par sabojātiem svētkiem. Arī runāju whatsapp, kur tikai daļa sarakstes, kur sola, ka mans sūtījums būs prioritate un arī brīvdienas varu pali gaidīt !
Комментарии (1)
Sarakstes daļa