DPD - Darbinieku bezatbildība
2021. Gada 15. Janvārī man tika izsūtīts sūtījums, kurš saņemts Rīgā tika 20.01.2021. G.. 21.01.2021. G. Plkst.10: 44 saņēmu īsziņu, ka 21.01.2021. G. No plkst. 8: 00 – 18: 00 man tiks piegādāts sūtījums uz norādīto adresi. Ziņā pamanīju, ka ir nepareizi norādīta piegādes adrese (nosūtītājs un arī es biju norādījusi pareizu piegādes adresi, kļūdījās Dpd darbinieki) . Nekavējoties sazvanīju klientu apkalpošanu un pieteicu šo kļūdu, uz ko darbiniece atbildēja, ka tūdaļ sazināsies ar kurjeru un pieteiks pareizo adresi, un lai es gaidu, ka kurjers man zvanīs. Taču tā arī neviens man sūtījumu nepiegādāja un kurjers arī nezvanīja!
22.01.2021. G. Atkal zvanīju uz klientu apkalpošanas telefona nummuru, tur man atbildēja, ka paka ir atgriezta, jo nepareiza piegādes adrese!?
Tātad, Dpd darbinieku bezatbildības un kļūdas dēļ man jācieš zaudējumi un tik ilgi jāgaida sūtījums!
Gaidu komentārus no Dpd
Labdien!
Saistībā ar lielo sūtījumu apjomu, sūtījumu pārkraušana un apstrāde prasa vairāk laika un piegādes var kavēties.
Gan noliktavas darbinieki, gan kurjeri cenšas paveikt maksimālo, lai visas piegādes notiktu pēc iespējas ātrāk.
Turpinām papildināt resursus, lai tiktu galā ar sūtījumu apjomiem, kas dotajā brīdī ir ļoti augsti.
Lūdzam Jūs sagaidīt informāciju par sūtījuma piegādi un sekot sūtījumam DPD mājaslapā.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий