DPD - Darbinieki atļaujās mest nost klausules. Kā arī bļaut viršu klientam. Kā arī nezina elementāras lietas.
Tika zvanīts uz DPD , atbildēja operatore. uz jautājumu, vai Jūs pārvadājat gultas? viņa atbildeja ka NĒ. jo "preces , kas ir garākas par 3 m un smagākas par 32 kg", nepārvadā. Nezināju, ka standarta gultas, kuru izmērs, ir 1,60x2 m. patiesībā ir 3 m garas, un smagākas par norādītajiem kg. vismaz manējā, ko gribēju vest atbilst uz pusi mazākiem parametriem. VADĪBA! JŪSU UZŅĒMUMĀ STRĀDĀ ĪPAŠI DARBINIEKI. KURU DĒĻ JŪS PASĒJAT NAUDU. JO ES PERSONISKI, NEKAD NEKO VAIRS PAT I NEPLĀNOŠU PASŪTĪT, DĒĻ ZEMĀ APKALPOŠANAS LĪMEŅA.
Комментарии (4)
par gultas izmēriem, tai aitai protams pat prātā neienāca, uzjautāt.
Uzņēmuma vārdā vēlamies Jums izteikt patiesu atvainošanos par nepatīkamo pieredzi, ar ko Jums ir nācies saskarties kā DPD pakalpojuma saņēmējam.
Šī situācija no mūsu puses tika rūpīgi noskaidrota, lai saprastu, kāpēc šķietami vienkāršs jautājums diemžēl ir radījis tik daudz nepatīkamu emociju Jums kā klientam. Jāatzīst, ka šajā reizē patiešām no apkalpojošā darbinieka puses ir pieļautas rupjas kļūdas, un mēs esam attiecīgi rīkojušies, lai nākotnē nepieļautu līdzīgu situāciju atkārtošanos.
Vēlamies Jums apliecināt, ka šī negatīvā pieredze nav apzināta prakse mūsu uzņēmumā, un ceram, ka dosiet mums iespēju pierādīt savu profesionalitāti un spēju apkalpot klientus patiešām augstā līmenī.
Patiesā cieņā,
Jūsu DPD.
Nesauc citus par aitām ja pati tāda esi.
juhan2 vot tādi govjgalvji kā tu arī tika atlaisti. un staigā bez darba. tā kā vienīgā aitas-kazas galva esi te tu.