www.sudzibas.lv DPD Briesmīga attieksme pret klientiem

DPD - Briesmīga attieksme pret klientiem

Sūtījumu piegādā tikai pašiem izdevīgā laikā. Arī milzīgu paklāju piedāvā vest uz darbu, ja neesmu mājās laikā no 12.-13.00. Briesmīga attieksme! Piedāvāju piemaksāt, nekā...Sliktākā servisa paraugs.
Vajadzētu mācīties no UPS, kas vienmēr pajautā vai būsiet mājās. Arī atgriežot preci, -kad kurjers var savākt paku...

D

Комментарии (3)

DPD Ответ от представителя 06.09.2017

Paldies par situācijas izklāstu.
Lai mēs varētu sniegt Jums objektīvu skaidrojumu, mums jāzina DPD pakas numurs vai saņēmējs un piegādes adrese. Bez šīs informācijas, lietas apstākļu izpēte, diemžēl, nebūs iespējama. Lūdzam atbildi nosūtīt uz e-pastu [email protected].

Pateicoties par sapratni un gaidot Jūsu atbildi,
DPD Latvija SIA

S Svētais Gars 06.09.2017

Aita, Tā ir vesela loģistikas sistēma ne jau tavu sūda paklāju viņi vienīgo tur mašīnā.

C CastorTroy 06.09.2017

Pilnīgi piekrītu par sūdzības autores apzīmejumu!Ar prātu apdalītie cilvēciņi uzskata,ka kurjers tagad katru no viņa maršruta esošajam 30-50 piegādiem,var veikt katram ērtajā laikā. Ja pasūtīji kaut ko,sēdi mājās un gaidi, vai pasūti uz to adresi kur būsi dienas laikā. Man šīs stulbas sūdzības, ka "kurjers nevar piegādāt tieši tajā laikā ,kad saņēmējam gribās", jau ir apnikušas. Pat brīnos cik daudz apkārt ir visādu neadekvātu!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы