DPD - Bezatbildība
19. Martā paka ienāca Jelgavas terminālā un līdz 13. Aprīlim to neesmu saņēmusi. Vairākkārt zvanīju, un man tika solīts paku meklēt un ar mani sazināties, taču tas nav noticis, visticamāk ka paka ir nozaudēta.
Esmu sarūgtināta. Nevienam neiesaku šo servisu.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Uz vairākiem maniem zvaniem tika atbildēts, ka Paku skapis Mego Jelgava, Dobeles šoseja 7, ir pārpildīts un tāpēc šīs pakas ievietošana kavējas, taču pēc šīs pakas es šajā pat paku skapī saņēmu vēl 2 sūtījumus, pie tam tie pienāca 2-3 dienu laikā un neatradās terminālā 3 nedēļas, kas liek domāt, ka paka ir nozaudēta.
Labdien!
Informējam, ka sūtījumi tiek šķiroti automātiski un var gadīties, ka sūtījumi, kas terminālā ir reģistrēti vēlāk -Jums tiek piegādāti ātrāk.
Patiesi atvainojamies par piegādes kavējumiem un lūdzam Jūs uzgaidīt informāciju no sistēmas par sūtījuma piegādi.
Ar cieņu,
DPD
Ir pagājušas vēl 10 dienas, un neviens nav sazinājies ar mani. Tātad kopumā tas ir 1 mēnesis un 1 nedēļa, kopš dpd ir nozaudējis sūtījumu un neliekas ne zinis un nepiedāvā nekādu risinājumu šai situācijai, cerot, ka klients samierināsies. Izskatās, ka jāvēršas PTAC.
Labdien!
Lūdzam Jūs sazināties ar nosūtītāju, lai tiktu pieteikta oficiāla lietas izskatīšana no nosūtītāja puses.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий