РешеноDPD - Atbildes nesniegšana, ignorēšana
Iesniedzu pretenziju, kura tika reģistrēta 09.05.22. , jo tika sabojāts sūtījums. Atbildīgā persona pieprasīja papildus foto ucc. Viss prasītais tika nosūtīts atkārtoti 18. Maijā. Atbildi tā arī nesaņēmu. Vairakkārt tika zvanīts uz dpd norādīto tel. Uzrakstot e-pastā. Atbilde viena un tā pati atsūtiet bildes. Vai vispār atbildīgā persona skatās pretenzijas, vai dpd ir apzināta politika nereaģēt uz privātpersonu pretenzijām un ir izdevīgi tādi darbinieki, kuri ir pilnigi ignorē apzināti pretenziju iesniedzēju. Ja jūsu pretenziju ir saņēmusi ieva krūmiņa
pretenziju izskatīšanas speciāliste | atbilstības un kvalitātes nodaļa
jums nav nekādu cerību.
Labdien!
Esam pārbaudījuši informāciju un uz visām Jūsu iesūtītajām vēstulēm ir sniegtas atbildes. Diemžēl joprojām no Jūsu puses nav iesūtīti visi pieprasītie dokumenti. Lūdzam pārbaudīt ienākošās e-pasta vēstules.
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Pedējā laikā nevaru vairs NEKO labu pateikt par šo kompānīju!
Paši piedāvā opciju nomainīt piegādes dienu un laiku, bet tā vietā paka tiek aizsūtīta atpakaļ pie pārdevēja, nevis piegadāta norādītajā datumā un laikā!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību