DPD Latvia - Slikts serviss
Mūsu uzņēmums labprāt pastāstīs citu DPD kompetences stāstu. 17.07 sūtījums no Vācijas piegādātāja ierodas Rīgā DPD šķirošanas centrā. Vācijas piegādātājs ir norādījis mūsu biroja veco adresi Rīgā un arī tālrunis ir norādīts vācu. Tā kā viņiem mēdz gadīties šādas kļūdas, tad vienmēr sekojam līdzi, zvanam DPD un koriģējam piegādes informāciju. Šoreiz nepaspējam neko izdarīt, jo DPD kurjers aizvedis 1000 EUR vērtu sūtījumu un vienkārši izsniedzis bez dokumentu uzrādīšanas kādai personai vecajā biroja adresē, kas ir biroju ēka. Kam viņš ir atdevis - zina tikai viņš pats. Vakarā sūtījumu izdodas atgūt, pa dienu esam precizējuši adresi, kur jāpiegādā un arī tālruņa numuru, viss ir korekti.
Nākošajā dienā DPD kurjers Jēkabpilī sūtījumus ir uzkrāmējis uz busa, gaidām piegādi, bet “izcilība” turpinās. Kurjers braukā pa mūsu mazpilsētu, kas ir netālu no Jēkabpils, bet neuzskata par vajadzīgu mums piezvanīt. Tālrunis ir korekts un adrese arī, bet vienkārši atzīmē, ka nav izdevies piegādāt. Sazināmies ar DPD info centru, diemžēl darbiniece ir tikpat pārsteigta kā mēs, jo visa informācija ir norādīta korekti, sola nodot informāciju kolēģiem Jēkabpilī.
Protams, paiet brīvdienas, un Jēkabpilī neviens neko nedara. Pienāk pirmdienas rīts - 21.07 - un mēs konstatējam, ka Jēkabpils DPD neko nedara un vienkārši atlikuši sūtījumus atpakaļ uz noliktavu, jo esot norādīta nekorekta piegādes informācija. Sazināmies ar DPD info centru, kas apstiprina, ka adrese un tālrunis ir korekti, bet nespēja paskaidrot, kādēļ Jēkabpils “ģēniji” nav spējīgi piegādāt sūtījumus jau četras dienas.
Mūsu klients gaida sūtījumu jau divus mēnešus un tā kā esam klientam iedevuši sūtījuma izsekošanas numuru, arī klients redz visu šo DPD cirku. Šī nav pirmā reize, kad saskaramies ar Jēkabpils DPD nekompetenci. Jau pirms gada atgadījās līdzīga situācija, kuras ietvaros Jēkabpils DPD nespēja piegādāt sūtījumu veselu nedēļu, lai gan visa piegādes informācija bija korekta. Rezultātā mums klientam nācās maksāt 100 EUR kompensāciju par kavēšanos ar piegādi.
Informējot DPD, ka viņi mums ir radījuši zaudējumus ar savu rīcību, mūs pasūtīja trīs mājās tālāk ar tekstu “Jūs mums tāpat neko neizdarīsiet”. Šoreiz mēs meklēsim dzirdīgas ausis un citus klientus, kas cietuši no DPD kompetences trūkuma, lai stāstītu savu pieredzi un arī vērstos juridiski pret DPD Latvija.
Комментарии (3)
Mana pasūtījuma kodu viņi vispār nosūtīja sūt'tājam, bet man nosūtītais nestrādāja. Izrādās, sūtītājai kaut kas halucinācijās parādījās un viņa izdomāja, ka es nevarot saņemt paku, tādēļ mainīja kodu un pārsūt'ja to man (vēlāk). Ne mani kāds brīdināja, ne iedeva pareizo kodu no DPD puses, vēl meloja 2 dienas, ka noteikti salauzts pakomāts. Kad piespidu pie sienas, arī pasūtīja - paka pieder sūtītājam, dara ko grib, bet DPD nav pienākums tevi brīdināt, ka kods vairs nestrādās un informēt par sūtītāa rīcību arī nē, stāvi kā debīls stundu pie pakomāta un klausies blēņas. un jautājumus - vai tiešām esat pie DPD, tāda pelēka?
Tur ir kaut kāda kurjeram opciju sistēma, kas pēc tam automātiski noziņo klientam. Īsti nezinu. Es vienreiz sazvanijos un pārcēlu sūtijumu un neilgi pēc tam atsūta īsziņu, ka nesanāca piegādāt. Pieļauju, ka kurjers varēja atcelt braucienu kaut kādu vai nekādu iemeslu dēļ un līdz ar to arī šāds paziņojums.
Labdien!
Pateicamies, ka izvēlaties DPD kā savu piegādes partneri — augsti novērtējam Jūsu uzticēšanos mūsu pakalpojumiem.
Esam pārbaudījuši Jūsu pieprasījumus un informējam, ka konstatētā piegādes apstākļu kļūda tika nodota atbildīgajam kurjeru koordinatoram. Pēc pārrunām ar konkrēto kurjeru situācija ir veiksmīgi atrisināta un kļūda novērsta.
Atgādinām, ka jebkādu jautājumu vai neskaidrību gadījumā esat vienmēr laipni aicināts sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas nodaļu izmantojot Jums ērtāko saziņas veidu.
Patiesi atvainojamies, ja piegādes kavējumi ir sagādājuši Jums neērtības un novērtējam Jūsu sapratni!
Ar cieņu,
DPD