Domenikss - Slikts serviss
28.06.2022 plkst.15: 50 automašīna Mercedes Benz, reģ. Nr. Lj8394, tika nogādāta sia „Domenikss” autoservisā Abrenes ielā 12, Rīgā. Darbinieks tika informēts, ka ir nepieciešams pārbaudīt kontaktu savienojumus, nedarbojas navigācija un mikrofons kreisajā pusē virs autovadītāja (otrs mikrofons pasažiera pusē darbojas) .
Aptuveni pēc 1,5 – 2 h ar mani sazinājās servisa klientu konsultants Aigars ozols un informēja, ka gps anterna ir bojāta (jānomaina) , mikrofons darbojas un dator pārbaude konstatēts, ka viss strādā. Par pakalpojumu es samaksāju eur 100,00.
Praktiski uzreiz konstatēju, ka mikrofons kreisajā pusē virs autovadītāja nav salabots. Nodemonstrēju to servisa klientu konsultantam Aigaram ozolam, centās man iegalvot, ka vaina ir manā telefonā. Mans telefons ir labā tehniskā stāvoklī un tas nekādi nespētu negatīvi ietekmēt mikrofona darbību.
Tāpar ievēroju, ka nav bijusi noņemta durvju apdare vadītāja pusē, bet šī ir vienīgā vieta, kur var piekļūt Gps Anternas Kontakt savienojumiem. Pēc mana jautājuma, kādi darbi vispār ir veikti, Aigars ozols aizgāja aptuveni uz 5min. Un atgriezies pateica, ka Elektriķis esot izdarījis visu, kas nepieciešams. Atbildi uz jautājumu, vai durvju apdare bija noņemta, nesaņēmu. Ar servisa vadību tikties neizdevās.
No augstākminētā varu izdarīt secinājumu, ka patiesībā bija veikta tikai dator pārbaude bez automašīnas faktiskā stāvokļa pārbaudes un mikrofona remonta.
Sia „Domenikss” sniedz pakalpojumus zemā kvalitātē, man kā klientam tiek apzināti sniegta nepatiesa informācija un par pakalpojumiem (nesniegtiem!) tiek pieprasīta būtiski augstāka Cena nekā citos autoservisos (elektrosistēmas diagnostikas parastā Cena ̴ eur 25 – eur 45) . Un šāda attieksme pret klientu ir pretrunā Mercedes-Benz servisa centra darbības principiem.
Klientiem iesaku izvēlēties citu autoservisu.
Добавить комментарий