Domenikss Autoserviss - Apkalpošana / kvalitāte
Autoservisā nododot mašīnu uz apkopi, automašīna jauna, tika veiktas regulārās apkopes. Pēc šīs apkopes tika konstatēti vairāki elektroniski bojājumi, pašam lietojot šo automašīnu. Griežoties pie šī servisa konsultantiem, tie pieņem automašīnu un viss tiek labots par garantiju. Kad automašīna nostāvējusi šajā servisā nedēļu un man kā klientam kuram ir teikts ka tiks zvanīts par automašīnas stāvokli utt. nākamajā dienā, nekas nenotiek. Man pašam ir jābrauc pie šiem cilvēkiem un jāklausās melos par to ka automašīna tiek labota, kaut gan pēc sarunas izrādās ka automašīna ir stāvējusi un nav tikti veikti remontdarbi.
Secinājums- ja automašīna ir uz garantiju (jauna automašīna), tad šajā servisā izvairīsies no jebkādas komunikācijas ar Jums. kā arī netiks veikti nevieni remontdarbi, kamēr garantijas laiks nebūs iztecējis.
Tika automašīna dota diviem klientu konsultantiem, un tie apņēmās novērst šīs problēmas kuras radušās pēc servisa apmeklējuma, bet tās netika novērstas, parādījās tikai jaunas problēmas. Laikam jau šīm mašīnām tiek noņemtas oriģinālās detaļas un uzliktas bojātās vai kaut kā tā. Kā arī šo klientu konsultantu vārdi ir Anatolijs un Mairis. Kuri apņemas informēt un vadīt automašīnu remontdarbus, bet kad jāsazinas ar mani, klientu, tad nav pieejami un kad ierodos uz vietas noskaidrot kas notiek, tad tajā laikā viņiem ir atvaļinājums.
Cīnos jau 2 mēnešus ar ša'du problēmu, un rezultāts ir ļoti slikts un neapmierinošs. Ja kādam ir kādreiz darīšana ar Domenikss servisu, tad labāk negriezties tajā un naudu vai nervus atdot kādam bezpajumtniekam.
Esmu ļoti vīlies ar šo apkalpošanu un darbību kopumā Latvijas Mercedes-Benz darbību un neizdarību.
Комментарии (4)
Cien. Mercedes īpašniek Jūs neesat 1. un vienīgais bēdu brālis, kam ir "problēmas" ar šo pasaules slaveno zīmolu!
Kādu laiku atpakaļ pat tika izveidota mājas lapa www.sliktsserviss.lv ar mērķi apkopot Mercedes markas īpašnieku bēdu stāstus saistībā ar drausmīgo "Domenikss" kvalitāti un attieksmi!
Man personīgi ir pazīstams cilvēks, kam arī ir ļoti rūgta pieredze ar šo servisu!
Garantijas laikā (60 + tūkstoši) SALŪZA MOTORS!!!
Serviss izdomāja vainot kientu, ka ne tur un ne tādu eļļu lējis uz ko klients viņus nolīdzināja līdz ar zemi, jo auto pirkts jauns Rīgā, attiecīgi PILNĪGI visas apkopes veiktas Domenikā un laikā starp eļļas maiņām klāt nekas nav bijis jālej!
Rezultātā tas beidzās ar skandālu un to, ka šis cilvēks to mašīnu nogādāja tādā pašā servisā Vācijā, kur šis remonts tika veikts atblstoši garantijai, bet viņam tas izmaksāja 4 tūkstošus Eiro!
Karoč vajag ar viņiem cīnīties... tā tiešām ir nejēdzība, ka šāds kantoris diskreditē šo zīmolu!
Rakstiet iesniegumu rūpnīcai, par nekvalitatīvu garantijas apkalpošanu
Labdien Mārtiņ!
Domenikss ārkārtīgi augstu vērtē ikvienu klienta atsauksmi.
Tā kā Domenikss no Jums sūdzību nav saņēmis, lai labāk izprastu un atrisinātu situāciju, būsim pateicīgi, ja personīgi ar mums sazināsities – vieglo automobiļu servisa vadītājs Gvido Janevičs (mob. 26166002 vai [slēpt]@domenikss.lv). Mēs būsim patiesi priecīgi palīdzēt, konsultēt un atbildēt uz visiem Jūs interesējošiem jautājumiem.
SIA Domenikss vēlreiz apliecina, ka augsti kvalitātes standarti bija un ir neatņemama uzņēmuma darbības sastāvdaļa.
Ari cieņu,
Domenikss
Analoģisks gadījums: paprasīju dzinēja diagnostiku, jo dzinējs strādāja nevienmērīgi, konstatēja ieplūdes servomotora defektu un esot atvienojuši servomotoru. Servomotora cena 104 Ls+2 stundu darbs (30 Ls/h). OK. Dzinējs turpina strādāt nevienmērīgi. Pēc nedēļas atdodu Domenikss servisam, mainām servomotoru, pēc 3 st būs kārtībā. Jau pēc stundas zvans: ziniet tas servomotors tomēr maksās 160 Ls un maiņa 6 st darbs (viņš kā izrādās atrodās ne tur kur viņi bija iedomājuši/ DILETANTI ?/ ). Nopērku AUTOSPĀRĒS orģinālo pa 108 Ls, maiņa 1h. Noņemtajam trūkst noslēgvāka un starpzobrata, tātad jau pie diagnostikas tas tika ņemts nost (6 h darba????) un vai atpakaļ uzlikts manējais? Problēma ar nevienmērīgu dzinēja darbību tā arī pēc viņu diagnostikas palika.
Es arī esmu ļoti vīlies negodīgā un neprofesionālā Domenikss servisa darbībā, labāk remontēt auto pie privātiem profesionāļiem (lai arī dārgāk un bez nodokļu nomaksas), nevis brendotā servisā, kur strādā "sakopti" puišeļi no ielas.
P.S.
""SIA Domenikss vēlreiz apliecina, ka augsti kvalitātes standarti bija un ir neatņemama uzņēmuma darbības sastāvdaļa."" (jo vairāk naudas reklāmā, jo mazāk gaļas desā).