www.sudzibas.lv Dogmar, SIA Nevīžīga attieksme

Dogmar, SIA - Nevīžīga attieksme

Savā laikā strādāju vairumtirdzniecības uzņēmumā, un šī firma no mums iepirka preces tālāk pārdošanai. Jau tad brīnījos, kāpēc viņu klienti zvana mums un sūdzas par lietām, kas attiecas uz tiešo pārdevēju.
Nesen pašai radās vēlmeiegādāties automagnetollu. Citos i-veikalos nebija un šajā uzrādījās, ka ir pieejams. Veicu reģistrāciju i-veikalā un pasūtīju preci. Pēc tam parādījās pasūtījuma numurs ar norādi, ka ar mani sazināsies. Tā kā neviens nezvanīja, tad zvanīju pati - izrādās, ka prece jāpasūta un būs pēc 2 nedēļām. Ok, piekritu. Teica, ka 2 nedēļau laikā atsūtīs rēķinu un pirms braukšu uz boroju saņemt preci, vajadzētu rēķinu apmaksāt.
Paiet 2 nedēļas, rēķina nav, pasūtījuma statuss ari nemainās. Zvanu prasīt, kas par lietu. Meitene krieviski atbild, ka es tak neesot samaksājusi rēķinu, tāpēc prece nemaz nav pasūtīta. Saku, ka rēķina nav, šie - ka esot sūtīts. Murgs!
Saku, ka man solīja pasūtīt un to 2 nedēļu laikā varēšu samaksāt, biju gatava samaksāt arī tajā mirklī. uz ko šī man - prece neesot noliktavā pieejama! Es apsēds! :D
Tad kāpēc Jūs gaidāt no manis apmaksu, ja prece nemaz nav pieejama? Un ja nav pieejama, kāpēc man neviens par to neko nepaziņo! Es to preci gaidīju un cerēju saņemt norādītajos datumos. Biju reāli nikna, lieki piebilst, ka man pat neatvainojās.
Nekādā gadījumā neko tur vairs nepasūtīšu, pat ja cena būs lētāka vai prece rādīsies kā pieejama.

I

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы