Dobeles slimnīca - Nekāds serviss, rupja ārste
Uzmanīgi ar e-pierakstu. Slimnīca atsūtīja pieraksta apstiprinājumu, kurā ir izvēlēts pakalpojums, ievadīti pacienta dati, bet atbraucot uz vizīti izrādās ka šos pakalpojumus, uz ko pierakstīja un apstiprināja, viņu ārsts neveic! Pacientam ir 13 gadi vajadzēja usg, bērns neaizgāja uz skolu, atbrauca 40km uz dobeli speciāli uz vizīti, jo pierakstu apstiprināja, tomēr reģistratūrā izbolēja acis un aizsūtīja bez talona pie ārsta lai paši sarunājam ar ārstu vai veiks šo usg. Ārste i. Ilziņa agresīvi noskaņota, ļoti nelaipna, paaugstinātā tonī atbildēja - “ ko jūs tad atnācāt pie manis ja jums reģistratūrā teica ka neveic”. Man pretējais jautājums - “ kāpēc jūs pierakstāt bērnus uz usg ja jūsu ārsts i. Ilziņa nav kompetenta veikt šo procedūru, jo iepriekš bijām ar citu bērnu 14 g. Un cita daktere bez jebkādam problēmām izpildīja savu darbu! Netērējiet laiku un nebrauciet uz turieni, tur rokas nezina ko dara galva, e pieraksts viņiem nestrādā tā, kā tam ir jābūt. Kamēr gaidījām Rindā, šī daktere i. Ilziņa rupjā balsī un skaļi atskaitīja pacienti, arī kaut kas ar e pierakstu bija saistīts, sieviete pierakstījās, bet šī gaidīja viņu ātrāk, rezultātā paciente ar asarām iznāca jo pakalpojumu nesaņēma, diena bija atvēlēta speciāli, degviela iztērēta, pakalpojums nesaņemts un vēl pati vainīga ka viņiem nav kārtības ar pierakstiem. Nedrīkst būt šāda attieksme, klienti nav vainīgi ka jūsu kantorī nav kārtības ar pierakstiem un e-pierakstiem. Kāpēc tad reklamējiet sevi ka slimnīcu modernu, kur var pierakstīties attālināti? Turklāt, nekādas pretimnākšanas, nekādas atvainošanas, protams, nekādas intereses risināt situāciju. Tas pilnīgi izbrīna un ļoti sarūgtina. Ilziņa vēl pasmējās ka mums uz bērnu slimnīcu ir jāiet. Es labi zinu kur man ir jāiet kur nav, bērnu slimnīcā pieraksts ir pēc 3 mēnešiem, mums vajag ātrāk, tāpēc priecājamies ka vārējam tikt uz Dobelī ātrāk, bet nekā un vēl ņirgājās.
Добавить комментарий