Dīzeļcentrs R - Auto turbīna
2005. gada Bmw 3,0 Dīzelim pēkšņi pazuda jauda, auto kļuva knapi kustošs.. Pie dīlera tika nodiagnosticēts, ka vainīga ir turbīna (ar elektronisko ģeometrijas regulēšanu). Turbīnu aizvedu uz Dīzeļcentru, kur tā tika atrestaurēta, samaksāju 250Ls, izsniedza garantijas talonu. Atrestaurēto turbīnu uzlika atpakaļ, auto normāli gāja pāris km un jauda atkal pazuda. Pie dīlera tika veikta atkārtota diagnostika un tika konstatēts, ka pēc līknēm faktiskais turbīnas spiediens nesakrīt ar vajadzīgo (automašīnas datora pieprasīto). Uz jautājumu, ko darīt, saņēmu atbildi - turbīnas remonts vai maiņa. Ar visu auto devos atpakaļ uz Dīzeļcentru. Tur turbīnu vēlreiz noņēma, pārbaudīja, pateica, ka viņiem ir pārliecība, ka ar turbīnu ir viss ok, un uzlika to atpakaļ. Par šo kopā piedzina vēl 118Ls un pateica, ka dīlerim jāmeklē vaina elektronikā. Dīleris apgalvoja, ka vienkāršāk ir uzlikt citu - lietotu turbīnu un aizmirst par šo problēmu. Nopirku lietotu turbīnu par tiem pašiem 250Ls, pie tā paša dīlera to uzlika un problēma atrisinājās. Vienīgi piemiņai palika itkā atrestaurētā turbīna ar garantijas talonu, atmiņā palika Dīzeļcentra servisa pieņēmēja treknais, melīgais ģīmis un viņiem atdotie 370Ls, neskaitot izdevumus par neskaitāmajām diagnostikām un citām nevajadzīgām lietām. Izlēmu, ka man savi nervi ir dārgāki un ar to šarlotānu kantori netiesājos. Secinājums un ieteikums tiem, kam rodas problēmas ar turbīnu: turbīna remontam nav paredzēta un ražotājs nepiedāvā oriģinālās remonta detaļas (tikai alternatīvās kaktu rūpnīcās štancētas), tā pat arī nobalansēt turbīnu viņi nevar, nemaz nerunājot par elektronisko daļu un kalibrēšanu.. Tāpēc iznākums ir paredzams uz labu laimi. Ja arī kādam ļoti paveicas, atrestaurētā turbīna reti iet ilgāk par gadu. Tāpēc vienkārši nevajag mest ārā naudu par to, ko nevar izdarīt un, ja negribas pirkt jaunu, vienkārši jāpērk un jāliek laba lietota turbīna un tuvākajā laikā par šo problēmu tiešām nebūs jādomā.
Добавить комментарий