www.sudzibas.lv Divaninr 1 Slikts serviss, bojājumi

Divaninr 1 - Slikts serviss, bojājumi

Nopirkām dīvānu pirms 5 mēnešiem, jo viņiem bija izcilas atsauksmes un ļoti reklamēja sevi kā labākā kvalitāte, serviss un Cenas. Iespaids uz vietas arī radās ļoti labs - laipna attieksme.
Pirmā mēneša laikā jau sāka nākt ārā šuves, jau manīti izsēdumi. Tam nepievērsām baigi uzmanību, likās sīkums … līdz noplisa galvgale, arī tās mehānisms sāka niķoties ļoti ātri (dīvāns stāvēja pie sienas līdz ar to galvgalei bija vēl papildus atbalsts un tas netika lauzts) .
Neesam arī nekādi mājas sēdētāji, ka 24/7 sēdētu mājās dīvānā, lai tam tik ātri varētu manīt lietošanas pazīmes.
Zvanījām viņiem interesēties par garantiju, jau tad nebija baigi priecīgi kā izdzirdēja vārdu “garantija”. Iedeva mums numuru, kur jāsūta bildes / video ar bojājumiem. Tā arī uzreiz izdarījām. Atbildi nekādu nesaņemu gandrīz 2 dienas līdz ierakstīju komentāru viņiem tik tokā (ka slikta kvalitāte un par garantiju vairs neatbild - ignorē) … tas komentārs, starp citu, tika izdzēsts pāris minūšu laikā un pēc tā uzreiz man beidzot atbildēja, ka informācija nosūtīta ražotajiem un tiklīdz būs ziņa ko viņiem, tā dos man ziņu (2 nedēļu laikā) . Likās, smieklīgi, ka tik ātri izdzēsa manu komentāru no tik tok platformas.. Likās jau aizdomīgi, ka nav neviena slikta atsauksme, bet izradas, ka tās vienkārši tiek uzreiz izdzēstas. Saprotu, ka dīvāns nav no dārga gala (700€) , bet tad nevajag pasniegt, ka tik izcila kvalitāte un par tik izdevīgu cenu.
Nu jau pagājušās 3 nedēļas kopš aizsūtīju bildes un video uz garantiju un vēl nekāda atbilde nav sniegta.
Sapratu, ka arī nesagaidīšu un iegādājamies citu dīvānu - ne no viņiem. Neiesaku. Ļoti laipni un pretimnākoši tikai tad, kad pērk dīvānu … talak par garantiju, ja kas notiek, var nesapņot, visa komunikācija pazūd un tiek uzlikts ignors.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы