Dīva veikali - necieņa pret klientiem
Sveiki!Vēlējos Jums pastāstīt par veikalu Dīva un tā briesmīgo vadītāju.. Nesen iegādājos zābakus, skaisti, eleganti.. pastaigāju pusotru nedēļu un zābaki saplīsa.. pērkot skatījos uz to, vai ir šūta apdare vai nav, šiem bija.. zābaku sānā bija iešūta gumija,kas zābakus padarīja vēl pievilcīgakus.. zābaki bija līmēti un šuvums bija mākslīgs (nepateiksi) un gumija bija izstaipījusies.nesu atpakaļ un uzrakstīju iesniegumu.. pēc, apmēram, divām nedēļām man atnāca sms,ka varu iet pēc zābakiem, aizgāju, un kas tur, salīmēti zābaki un gumija tāda pati. zvanīju priekšniecībai un teicu,ka labprāt vēlētos naudu, nevis zābakus, kurus pēc nedēļas atkal būs jālabo un, vispār, man liekas,ka viņi nav velkami, gumija bojā skatu. Priekšniece teica,ka iesniegumā nerakstijām, vai gribam naudu.. muļķīgi, jo man iedeva paraugu un nelika rakstīt vai gribu naudu, vai zābakus, jo vadība lemšot pati. Vadītāja paskaidroja,ka gumija izstaipijās, jo es nēsāju legingus.. esmu nesaprašanā, vai tad zābaku ražotāji ir izstrādājuši noteikumus,ka nedrīkst nēsāt legingus??? un starpcitu, es legingus nenēsāju.. šeit, domājams ir jāvēršas pie patērētājiem un jāpanāk naudas atgriešana.. Veikals ir tas pats tirgus preču pārdevējs kā citur, tikai ar 2x lielākām cenām,, plus vēl pārdevējas mēdz nēsāt veikala apģērbu un likt atpakaļ plauktā. super, esmu vīlusies, un tam veikalam turpmāk iešu ar līkumu.. jums iesaku to pašu!
Комментарии (1)
Neapšaubu zābaku sliktu kvalitāti, bet no malas skatoties - ja Jūs uzrakstījāt iesniegumu, kur netika minēts ko Jūs īsti gribat no veikala, kāpēc Jūs izbrīna fakt ka veikals pats izvēlējas nevis atgriezt naudu, bet labot zābakus? Ko tad Jūs rakstījāt iesniegumā?