Dino Zoo - Nemaina preci kaut ir čeks
Šodien puika diemžēl nopirka nepareizo barību sunim. Čeku saglabāja. Atnākot līdz mājām, bij pagājušas dažas minūtes, kad atgriezās veikalā, lai samainītu pret pareizo barību. Protams, ka iepakojums nebij atvērts un čeku uzrādīja. Neprasīja jau naudu atpakaļ, tik samainīt pret pareizo pārtiku! Atteicas. Arī zvanot uz veikala interneta mājas lapā norādīto tel. , neko nemainot! Kā tad patērētāja tiesības? Tās pazudušas pēkšņi? Gribu uzsvērt, ka bij pagājušas vien dažas minūtes no iegādes brīža! Kāju vairs nesperšu šajos veikalos!
Комментарии (4)
Kāpēc lai kāds jums mainītu pārtiku?
Kopš kura laika ir jāmaina pārtiku? Vienalga ir čeks vai nav, ir atvērts vaļa iepakojums vai nav.
Padomā tač arī līdzi.
"PTAC norāda: ja nopirktā prece neder pēc izmēra, krāsas, fasona vai citu līdzīgu iemeslu dēļ, bet tai nav defektu vai bojājumu, nevarat pieprasīt no pārdevēja to apmainīt pret citu preci. Tas pats attiecas arī uz naudas atmaksu. Preces apmaiņa šajā gadījumā ir atkarīga tikai no pārdevēja pretimnākšanas un labas gribas. Tādos gadījumos komersants pircēju informē rakstiski un izliek paziņojumu, piemēram, "Preces apmaina nedēļas laikā". Pretējs gadījums ir, ja prece ir pirkta ar distances līgumu, piemēram, internetā. Tad pircējam ir tiesības pārdomāt un to atdot 14 dienu laikā."
Fragmenta avots no raksta LV Portāls, autore Laura Studente
Ņemot vērā, ka nav bijusi marķējuma kļūda vai veterinārās pārtikas neatbilstība likumdošanai, veikalam nav jāmaina šāda prece, tā nav tirgotāja atbildība, kas attiecas uz Jūsu izvēli. Tas atkarīgs no pārdevēja vai paša komersanta, vai viņi ir gatavi uzņemties finansiālo atbildību par Jūsu kļūdainajām izvēlēm. Patērētāju tiesību likums neuzliek par pienākumu tirgotājam pieņemt atpakaļ visas preces, bet tikai tās, kas neatbilst kvalitātei un drošības standartiem.
Vai konkrēto (pirmo preci) Jūsu dzīvnieks vai vīrs/bērns needīs?