Dino Zoo - DinoZoo neievēro patērētāju tiesības
Ir ļoti nepatīkami secināt, ka cien, DinoZoo veikalam ir nospļauties uz klientiem, kā arī, tie neievēro patērētāju tiesības.
šodien man tuvs cilvēks bija nopircis dzīvnieku barības iepakojumus "Olimpijā" un atbraucot mājās(1.5h pagājusi) izradijās ka tie nav sterializetiem kaķiem, kaut arī čeks bija un iepakojumi netika atvērti "Olimpijas " DinoZoo veikals atteicās apmainīt preci vai atgriezt naudu, kaut arī PTAC informēja, ka viņiem ir jāatgriež nauda.
Neptaīkami redzet šādu attieksmi pret klientiem.
Комментарии (4)
Ārprāc sterilizētais kaķītis ieēdīs nepareizo barību un uzreiz sāks meklēties un mīzt stūros ... Cilvēk tu vispār domā ko raksti !?!
Nekas viņiem nav jaatgriež! Tiklīdz pircējs ir nopircis preci un aizgājis no veikala, pārdevējam ir tiesības neko nemainīt un neatgriezt, jo pircējam ir bijusi iespēja apskatīt preci un pārbaudīt iepakojuma saturu! Tā, ka šeit nav pārkāpta neviena cilvēktiesība! Tas, vai tev pamainīs preci, ir atkarīgs tikai no pārdevēja labās gribas, bet naudu atpakaļ neviens nedos, jo pārdevējam tas ir aizliegts no vadītāja puses. Un es to neizgudroju. Pati esmu strādājusi par pārdevēju un zinu patērētāju tiesības. Naudu varētu prasīt atpakaļ 14 dienu laikā tikai tad, ja prece būtu pasūtīta internetā, kur jūs to nevarat pārbaudīt pirms pērkat.
Sveiki!
Es looti atvainojos-vai Jusu "tuvais cilveks" ir akls cilveks, ka pats nezin ko vinam isti vajag???
Pirceji pasi reizem neskatas ko perk...Tadel nav janoliek pardeveji un visi Dino zoo veikali lidz ar zemi!
Ja pircejs prasa parastu baribu kakim, tad ari pardevejs uztver to, ka cilvekam vajag parastu baribu kakim bez nekadam papildus ekstram, ka piem. spalvas izvadisanai, urincelu terapijai, u.tt.
Ta ka pasi esat pirceji vainigi, ka neskataties ko perkat!
НЕЗНАЮ Я СВОЕЙ КОШКЕ ВСЕГДА ПАКУПАЛА ЕДУ В ЭТИХ МАГАЗИНАХ БЫЛА ДАВОЛЬНА СЕЧАС БЕРУ В МОРИСОНЕ ТК ПЕРЕЕХАЛА В АНГЛИЮ А ЗДЕСЬ МАЛО СПЕЦИАЛИЗИРОВАНЫХ МАГАЗИНОВ