DIGITEL
30 decembrī nopirkām šajā veikalā telefonu - Samsung N500 ar Tele2 pieslēgumu, bet pārdevēja - Sandra Hačaturova, līgumā ielaida kļūdu, ieraksto nepareizu numuru. Lai šo kļūdu izlabotu, nācās gaidīt gandrīz vai nedēļu, jo šim veikalam bija "brīvdienas".
Комментарии (4)
Kstati eto ne pervij raz! U menja tozhe dopustili tipa oshibku, vveli nepravilnij nomer EKA cheka na garantii... nu vsem ponjatno budet, cto stanet esli telefon u menja slomaetsa... hren mne ego po4injat! No v principe mne zabitj, ja i sam ego po4inju.Ja v etoj firme 2 raza bral telefon, sna4ala C55 - vse bilo v porjadke, potom M55 - ego uzhe kto-to "tirkal", no v principe vsjo kak nado.P.S: prosto nado proverjatj... a ne doverjatj...
Nado bit vnimatelnee pri pokupke, esli vi sami lohi tak vetom nikto ne vinovat!
??? ??? ?
pirms paraksta līgumu NORMĀLS cilvēks to izlasa !!! Atvainošanos gaidījāt , padomājiet vai esat to pelnījusi un vai arī vienmēr atvainojaties !! darbs ar cilvekiem nav viegls , un to ko Jūs tur gvelžat ir stulbi..... i ņepakupaitje siemens !!! :D i ņikto ņetirkajet mt v magaziņe , jesļi toļko taki pokupateļi ka ti !!!