Заплатили неделю назад, телефон не подымают, приехал, сказали вечером все будет, ничего не появилось, к новому году отнесу заявление в полицию. заказывайте лучше на www.1a.lv или www.datori.lv, проверенные фирмы.
Магазин закрыт. Напротив в сервисе написано что инвентаризация до 18.01.2010. Телефоны не поднимают ни простые ни мобильный. Что делать не знаю. Куда теперь нести товар по гарантии и где забрать свеже заказанный?
Магазин испортился. Раньше было намного лучше. Думаю перестану у них теперь что-либо заказывать.
Sakarā ar globālo un lokālo ekonomisko krīzi SIA "DIGI PARKS" ir spiesta paziņot, ka tai konstatējamas maksātnespējas pazīmes, tādēļ tā vērsusies zvērinātu advokātu birojā nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanai SIA "DIGI PARKS" maksātnespējas procesa uzsākšanai, iesniedzot tiesā parādnieka maksātnespējas procesa pieteikumu.
Man situacija ir lidziga, parskaitiju, preces sanemsanas terminus atlika uz 6 (!)darba dienam, tad vairs neviens tel. nebij sazvanams un tad atsutitais pazinojums par maksatnespeju...Paldies dievam, summa samera nieciga- 25 ls...Firma it ka bij diezgan zinama Latvija, padomaju, nekur neliksies, pats vainigs vien esmu...vakt no tautas 100 % prieksapmaksu un tad pazinot par maksatnespeju (!)... ta ir elementara- KRAPSANA ! Ieteikums SEV un citiem, ieperkoties i-veikalos, pietureties principu - prece- nauda, tikko ieminas par prieksapmaksu...visu labu, veiksmi darba...ja ta tomer ir prece, kas ir jasuta un tiek prasita prieksapmaksa, augstakais, ko var atlauties, uzrakstit ofisa briva forma apstiprinajuma vestuli, ka, ja prece atnak termina, atbilst kvalitatei un tiek pardota par ieprieks noteikto cenu, es to apnemos no tiem iegadaties...lai ari vini riske...
Šobdrīd daudzi pasūta, bet precei neiet pakaļ. Ko veikalam darīt tādā gadījumā? Vairumtirgotāji arī prasa priekšapmaksu.
Es, par laimi, vēl paguvu dabūt preci :)
Es aiznesu bezvadu datora peli pirms 2 mēnešiem! Jau tad viņi zināja, ka tipa bankrotēs, jo `remontu` centās novilkt pēc iespējas ilgāk. Beigās teica, lai nāku pēc 20.01.2010 - būšot gatava. Aizgāju a šiem inventarizācija. Forši uzmeta! Vismaz būtu atdevuši to peli, kā nekā 17 latus samaksāju par viņu. Maitas!
Tādi kropļi! Es aiznesu bezvadu datora peli pirms 2 mēnešiem! Jau tad viņi zināja, ka tipa bankrotēs, jo `remontu` centās novilkt pēc iespējas ilgāk. Beigās teica, lai nāku pēc 20.01. - būšot gatava. Aizgāju a šiem inventarizācija. Forši uzmeta! Vismaz būtu atdevuši to peli, kā nekā 17 latus samaksāju par viņu.
cilvēki kurus apkrāpis DIGIPARKS lūdzu atsūtīt savu vārdu, telefona numuru un summu kaada tikusi izkrāpta uz [slēpt]@inbox.lv... mēģināsim tiesāties!!!
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (8)
Чёто не убедительно уважаемый!
Магазин закрыт. Напротив в сервисе написано что инвентаризация до 18.01.2010. Телефоны не поднимают ни простые ни мобильный. Что делать не знаю. Куда теперь нести товар по гарантии и где забрать свеже заказанный?
Магазин испортился. Раньше было намного лучше. Думаю перестану у них теперь что-либо заказывать.
Сегодня получил письмо:
Godātie klienti!
Sakarā ar globālo un lokālo ekonomisko krīzi SIA "DIGI PARKS" ir spiesta paziņot, ka tai konstatējamas maksātnespējas pazīmes, tādēļ tā vērsusies zvērinātu advokātu birojā nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanai SIA "DIGI PARKS" maksātnespējas procesa uzsākšanai, iesniedzot tiesā parādnieka maksātnespējas procesa pieteikumu.
Tālrunis uzziņām 67331722
Man situacija ir lidziga, parskaitiju, preces sanemsanas terminus atlika uz 6 (!)darba dienam, tad vairs neviens tel. nebij sazvanams un tad atsutitais pazinojums par maksatnespeju...Paldies dievam, summa samera nieciga- 25 ls...Firma it ka bij diezgan zinama Latvija, padomaju, nekur neliksies, pats vainigs vien esmu...vakt no tautas 100 % prieksapmaksu un tad pazinot par maksatnespeju (!)... ta ir elementara- KRAPSANA ! Ieteikums SEV un citiem, ieperkoties i-veikalos, pietureties principu - prece- nauda, tikko ieminas par prieksapmaksu...visu labu, veiksmi darba...ja ta tomer ir prece, kas ir jasuta un tiek prasita prieksapmaksa, augstakais, ko var atlauties, uzrakstit ofisa briva forma apstiprinajuma vestuli, ka, ja prece atnak termina, atbilst kvalitatei un tiek pardota par ieprieks noteikto cenu, es to apnemos no tiem iegadaties...lai ari vini riske...
Šobdrīd daudzi pasūta, bet precei neiet pakaļ. Ko veikalam darīt tādā gadījumā? Vairumtirgotāji arī prasa priekšapmaksu.
Es, par laimi, vēl paguvu dabūt preci :)
Es aiznesu bezvadu datora peli pirms 2 mēnešiem! Jau tad viņi zināja, ka tipa bankrotēs, jo `remontu` centās novilkt pēc iespējas ilgāk. Beigās teica, lai nāku pēc 20.01.2010 - būšot gatava. Aizgāju a šiem inventarizācija. Forši uzmeta! Vismaz būtu atdevuši to peli, kā nekā 17 latus samaksāju par viņu. Maitas!
Tādi kropļi! Es aiznesu bezvadu datora peli pirms 2 mēnešiem! Jau tad viņi zināja, ka tipa bankrotēs, jo `remontu` centās novilkt pēc iespējas ilgāk. Beigās teica, lai nāku pēc 20.01. - būšot gatava. Aizgāju a šiem inventarizācija. Forši uzmeta! Vismaz būtu atdevuši to peli, kā nekā 17 latus samaksāju par viņu.
cilvēki kurus apkrāpis DIGIPARKS lūdzu atsūtīt savu vārdu, telefona numuru un summu kaada tikusi izkrāpta uz [slēpt]@inbox.lv... mēģināsim tiesāties!!!