РешеноDiesel Systems SIA - Slikts serviss, attieksme
Man radās negatīva pieredze ar BMW sprauslu restaurāciju SIA "Diesel Systems". Pēc sprauslu pārbaudes šajā iestādē tika restaurētas visas 6 sprauslas(kaut arī viena bija vēl laba, bet viens no parametriem (atplūde) tuvojās robežai, kad tā nestrādātu ideāli). Arī uzlika jaunu degvielas filtru. Samaksāju 900 euro, garantija - 6mēn. Atgriezos mājās (230 km). No rīta iedarbinot auto motors sekundes 5 strādāja nevienmērīgi un no izplūdes "izsita" zilus dūmus ( kas smird pēc nesadegušas degvielas). Dzīvoju tālu no Rīgas, tāpēc zvanīju un prasīju skaidrojumu. Man atbildēja, ka sprauslas ir pārbaudītas, viņas strādā uz 100% un vaina jāmeklē citur (degvielas spiediens, egr, "aizkrīt" kāds motora vārsts utt.) Saprotu, ka vaina ir citur, tāpēc uz kantori nebraucu, jo man tas ir ļoti tālu un darba dienā, darba laikā tikt nevaru, lai atrādītu problēmu un nav jau jēgas, jo speciālisti saka, ka defekts nav remontētajās detaļās. Bez tam, problēma parādās tikai aukstam dzinējam, kas vēl vairāk sarežģī problēmas demonstrēšanai, jo auto jāatstāj līdz rītam. Vēlāk man sākas problēmas ar pašu motoru. Atrādot auto servisos, runājot ar meistariem man skaidro, ka man kāda no sprauslām nenotur degvielu, kas satek cilindrā no tā arī rodas nevienmērīga darbība iedarbinot auto pirmās sekundes, jeb sprausla sākumā nestrādā korekti. Zvanu uz Dieselsyslems, viņi apgalvo, ka tā nevar būt, jo sprauslas testētas pirms uzstādīšanas. Man nākas mainīt motoru. problēma ar nevienmērīgu darbību aukstam motoram saglabājas. Nekādu kļūdu motora darbībā nav, man servisos saka, skaties sprauslas. Garantija jau cauri. Zvanu atkal - atbilde, nu sūtiet, baudīsim, ja strādā nevienmērīgi, varbūt ir tikuši netīrumi, jo filtrs visus tos neaiztur (nesaprotu, tad kāpēc tas bija obligāti jāmaina pēc restaurācijas), kaut gan teicu, ka defekts jau bija otrajā dienā. Galvenais, ko gribēju pateikt, nepatika, ka radās iespaids, ka tu vari teikt jebkādus argumentus, bet SIA "Dieselsystems" atbild, ka tur problēmas nav un rodas iespaids, ka viņi kļūdas atzīt galīgi nevēlas un pa garantiju remontēt arī. Jo, ja viņi teiktu, ka var gadīties, ka sprauslām pēc restaurācijas var būt kādas kļūdas, tad varbūt būtu rīkojies citādi un tagad šeit nerakstītu. Nepatika, kad saņēmu auto, tad administrators man pateica, ka viņam jāved bērns uz poliklīniku, atdeva atslēgas, iedeva parakstīties, pateica, ka veikts testa brauciens un viss ir kārtībā un tas cilvēks devās prom. Kad iedarbināju auto likās, ka sākumā bija nevienmērīga darbība, bet nav kam pajautāt, vai tas ir normāli. No otras puses, to apskatījuši meistari un par citām problēmām ar auto informēts neesmu. Un man arī negribas, lai bērns nokavē ārsta apmeklējumu, manu, iespējams, nepamatotu aizrādījumu pēc.
Mani kaitina un man kauns, ka manam auto auksts motors strādā nevienmērīgi un dūmo sākumā, bet atkal ņemt ārā sprauslas (65-75 eur ), maksāt par visu sprauslu pārbaudi ( 8 eur par vienu- 48 euro), pagaidām laikam negribu, jo nu jau žēl naudas un sprauslu remontam ticība zudusi. Taču problēma kaut kad būs jāatrisina, jo tas neliek mieru. Vienmēr biju pret lietotu sprauslu pirkšanu, bet tagad laikam tā arī būtu darījis. Samaksāju 900 euro, lai par problēmu aizmirstu, bet tā velkas jau 1,5 gadus un bojā garastāvokli. Būtu vēl ieekonomējis vismaz pusi summas, jo lietotas maksā 50-70 eur, restaurācija - 130. Sākumā tā arī biju izlēmis, jo priekš manis tā nav maza summa, bet servisā mani pārliecināja par restaurāciju Nesaku, ka citiem jādara tāpat, bet mana pieredze ir negatīva un painteresējoties - neesmu vienīgais, tāpēc vēl jo vairāk nesaprotu, kāpēc serviss noliedz, ka šāda problēma var būt. Un nav tā, ka tikai skopais, kurš negrib izpildīt servisa rekomendācijas maksā 2 reizes. Sprauslas restaurēju un mainīju vienā vietā, lai nav arī tā, ka servisi (restaurētājs un uzstādītājs) vaino viens otru (arī tādi stāsti bija dzirdēti), bet.. Ja dzīvotu tuvāk Rīgai, gan jau būtu cīnījies par savām tiesībām, bet nu jau par vēlu..., negribu, lai kāds uzkāpj uz mana grābekļa. Secinājumi, ticēt servisa darbiniekiem akli nevajag. Un tas, ka es izturējos cilvēcīgi, - beigās esmu cietējs (atceros, ka arī tika prasīts maksāt skaidrā naudā un čeku man neviens neizsniedza, varbūt aizmirsa). Nemaksājiet, neņemiet auto no servisa, ja nav kaut kas skaidrs, prasiet visus darījuma dokumentus. Cīnieties par savām tiesībām, lai necieš vismaz citi. Nevienam citam, izņemot Jūs pašus, neinteresē Jūsu problēmas, kaut gan viņi deklarē savādāk. Varbūt kādam noderēs mana pieredze.
Man ir jāatvainojas SIA "Dieselsysstems", jo vaina tomēr ir degvielas spiedienā, par kuru diagnostika kļūdas neuzrāda, Bet būs vainīgs vai nu spiedienas devējs, vai nu rail spiediena regulators, vai arī augstspiediena sūkņa regulators, vai arī tie visi. Jo ir pārspiediens degvielas sistēmā, kas rada nepareizu sprauslu darbību. Pastāv vēl iespēja, ka automašīnā "ieliets" mistisks čipotāju softs. Vienīgais, ko SIA varēja izdarīt, izdodot auto pēc remonta, pirms tam to notestēt, jo simptomiem vajadzēja parādīties uzreiz pēc sprauslu ar jaunām komponentēm uzstādīšanu, jo to atplūde ir korekta. Manā gadījumā, kamēr atplūde vecām sprauslām bija stipri virs normas,- tas kompensēja pārspiedienu un auto iedarbinājās normāli. Ja man speciālisti to būtu paskaidrojuši, tad nebūtu nekādu domstarpību. Es būtu informēts par problēmu ar spiedienu, kuru risinātu, visdrīzāk tajā pašā dienā un turpat uz vietas. es vēlreiz atvainojos, bet arī SIA varēja būt nedaudz profesionālāka. Mācīsimies no kļūdām visi!
Комментарии (1)
Jocīgs cilvēks. Aizbrauca uz servisu remontēt mašīnu. Serviss izdara kaut kādas darbības, bet problēma nav atrisināta. Cilvēks samaksā naudu par to, ka serviss izdarīja kaut kādas darbības, kas problēmu nerisina. Cilvēks uzskata, ka tas ir normāli un beigās atvainojas servisam:))) Vecīt, ja tev pašam ir jāatrod vaina, kāpēc mašīna tā vai citādi uzvedas - priekš kam tev braukt uz servisu? Ja serviss, kas sevi sauc par dīzeļu servisu nevar normāli diagnosticēt ar pirmo reizi dīzeļa problēmu, tas ir slikts serviss. Ļoti, ļoti slikts serviss. Jo, ja viņš strādā šajā tirgū, viņam ir jābūt kvalificētam un ar pietiekamām zināšanām. Bet tu aizbrauc kā uz kolhoza darbnīcām, kur kaut kāds hzv zildegunis tēvocis Vasja Pupkins ir gatavs nomainīt tev jebkuru detaļu, ja tu pats zināsi, kas tai mašīnai ir par vainu. Ja nezināsi - šis pēc nejaušības principa kaut ko nomainīs un teiks, ka mašīna salabota:) Un, ja tas neatrisina problēmu, tad tu vaino sevi, ka tu pats neuzstādīji pareizi diagnozi. Slikti ir, ka mēs paši tādu kolhoza pieeju atbalstam un ejam uz tādiem servisiem, kuriem tīšām (naudas dēļ) vai netīšām ( nekompetences dēļ) nav zināšanu normālai diagnostikai un viss, ko šie spēj piedāvāt ir vnk mainīt visu iespējamo, kamēr atradīs, ka "a šitas beigās nostrādāja". Tas ir sviests. Nebrauc uz tādiem servisiem vairāk. Brauc uz labiem servisiem. Labs serviss pēc remonta veikšanas pārliecināsies, ka problēma ir atrisināta un tikai tad tev zvanīs, ka mašīna gatava. Ja tev kaut reizi atdeva mašīnu ar nenovērstu problēmu un paņēma naudu, tad tas automātiski ir slikts serviss. Nevajag braukt to mašīnu taisīt turpat, ja vien viņi nepiedāvā labot to kļūdu par bez papildus samaksas. Viņi vai nu tiešām nezina, kas tur ir, vai vnk tādā veidā pelna papildus naudas uz naiviem cilvēkiem. Tāpēc vienmēr pirms doties uz servisiem ir obligāti jāpameklē klientu atsauksmes.