www.sudzibas.lv Dentle Slikts serviss

Dentle - Slikts serviss

Pagājušā gada decembra sākumā pasūtīju no šīs kompānijas elektrisko zobu birsti, solīja atsūtīt līdz ziemassvētkiem. Saņēmu šī gada janvārī, ap 15 datumu, bet ne tādas krāsas kā pasūtīju, kaut gan pavadzīmē uzrādīta pareizā krāsa. Rakstīju uz norādīto e. Pastu par problēmu - atbildes nebija kamēr nesazvanīju pa telefonu. Solīja atrisināt un izsūtīt pasūtīto krāsu, bet nu jau ir 16. Februāris un vēl neko saņēmis neesmu. Vēlreiz rakstot e. Pastu - standarta atbilde -
"paldies par vēstuli.
Jaunā zobu birste ir ceļā pie jums, ja tuvāko divu nedēļu laikā neesat to saņēmis dodiet lūdzu ziņu. "
cik vēl jāgaida?

G

Комментарии (12)

L Linda Stepanjana 13.12.2021

Labāk no viņiem neņemt zobubirsti- labāk ejiet uz parasto elektronikas veikalu- būs lētāk! Es paņēmu un man zobubirste izmaksāja 177 Euro. 15 Euro pati birste + 6 sūtījumi (ar diviem uzgaļiem katrā) pa 27 Euro. Nestādos priekšā, kā ir jāmazgā zobi, lai izmantotu 14 uzgaļus zobubirstes dzīves laikā! Ļoti vīlusies esmu! Ā- uz epastu nav jēgas rakstīt- 0 reakcijas- kad piezvanīju- nepamanījām ups...

L Liene 1993 26.09.2023

Protams ka uzgaļi maksās dārgāk jo tomēr kvalitatīva elektriskā zobu birste. Zobārsti rekomendē mainīt arī parastās zobu birstes ik pēc diviem mēnešiem, jo uzkrājas baktērijas kuras mes diemžēl neredzam...

Z Zaniite89 26.09.2023

Linda-vai tad uzgaļus jūs nemainat? Un parastā zobu birste tak arī ir jāmaina,tas ir tikai normāli😀 un cenas ir pat lētākas,kā citām firmām.

L Liene 1993 26.09.2023

Pozitīva Atsauksme!
Tiešām ideāla Dentle zobubirste. Bija jādod nedaudz laiks, lai pierastu pie viņas, jo tomēr tā tīrīšana ir savādāka, bet līdz ko pieradu vienkārši ideāli un pie parastās zbb noteikti neatgriezīšos. :)

L Liene 1993 26.09.2023

Sveiki, Iesaku Dentle One Plus elektrisko zobu birsti noteikti. Uzgaļi nāk uz mājas paskastīti, nav jātērē laiks meklējot un jātērē lieki nauda par sūtīšanu
Ar cieņu Liene :)

Z Zaniite89 26.09.2023

Šodien saņēmu savu zobu birsti. Esmu sajūsmā. Skaista pēc skata,un vibrācija nav tik izteikta kā citām zobu birstēm

K Kristaps Turauskis 25.11.2023

Esmu ļoti, ļoti , ļoti neapmierināts. Glupības pēc pa telefonu piekritu pasūtīt šīs neadekvāti dārgās zobu birstes. Kad atnāca zobu birstes, sapratu, ka neesmu apmierināts. Sazvanīju viņus un lūdzu lauzt līgumu, viņi pateica ka tas nav iespējams! Kaut gan piedāvāju apmaksāt visu uzreiz! Teica ka tādas opcijas nav! Paši uzgaļi nāk pa 31 eur + vēl 5 eur piegāde.
Nepatīkami, ka ir kas veido tik …. Uzņēmējdarbību!

I Ilze Turkova 15.02.2024

Ļoti NEIESAKU. Briesmīga attieksme. Atsūtīja uzgaļus,bet nebija skaidrības par pasta izdevumiem. Teicu ka neapmaksāšu kamēr nebūs atbilde. Neparzvanīja. Atnaca jau rēķins ka soda nauda klāt 5 eur,samaksāju tekošos rēķinu bet soda naudu neapmaksaju jo viņi neparzvanīja laicīgi. Ielika mani inkasso. Nožēlojams kantoris. Super neizdevīgi. Nevienam neiesaku šo cilvēku čakarēšanu.

A Austra 08.04.2024

Neiesaku! Zobu birste salūza pēc nedaudz vairāk kā gada, un zvanot, atruna, ka garantija tikai uz gadu. Uz PTAC enerģijas nav doties, nav tā sliktā produkta vērts. Uzgaļi bieži kavējas. Kamēr uzgaļi vēl sūtās, jau uz e-pastu nāk draudi, ka rēķins nav apmaksāts. Lielāka ņemšanās nekā labums.

Z Zaniite89 03.05.2024

Austra,vai runājot ar pārstāvi arī klausijāties zvana laikā par garantiju? Tas man bija laikam vienīgais,kas iesēdās arī atmiņa. Garantija ir tik ilgi kamēr iegādājies no kompānijas uzgaļus. :) Neko sliktu pateikt nevaru,katram sava pieredze. Ja veikalā nopērkam kaut kādu atvainojos sūdu par 40eiro,tad gan mēs neskrienam ne garantiju sniegt,ne sūdzību rakstīt,bet kā kaut kas ar telemārketingu saistīts,tā uzreiz viss slikti. Neviens tak nespieda ar varu pirkt,ja Jums liekas,kad tik dārgi,neizdevīgi vai garantija nav(kas ir pilnīgākie meli) Savu esmu sūtijusi atpakaļ jau 2x (vienu savas vainas dēļ un otru ar elektroniku kaut kas sagāja grīstē)un saņēmusi ātri vietā jaunu. Uzgaļi izmaksā tikpat cik visur,nekas dārgs tur nav. pat lētāk kā citur. un ko jūs tad gribējāt? Zobu birsti par 20 eiro tikai ar mūža garantiju? :D smiekli nāk. :DCilvēki ir tādi bezkauņas,ka nav ko piebilst. visu bezmazvai par velti jādod. un kad veikalā jāpērk pa 200eiro un vel uzgaļi,kas jāmaina reizi mēnesi,tad uzreiz viss liekas labi. Kā jau latvietim-ka tik kādu noēst,vai iedzelt. Tas nav tikai uz jums vērsts,bet vispār palasot komentārus.

K Kristīne Karakona 13.12.2024

Pēc šīs "jaukās sadarbības" ar Dentle , man būs vispār fobija klausīties šajos dažādo firmu telefonpiedāvājumos.
Sastāsta skaisti. Bez kaut kāda rakstiska līguma tu tiec uz gadu uzsēdināts uz abonementa no kura nevari atteikties. Precīzāk- vari atteikties tikai 14 dienu laikā? Bet tur viss izdarīts tā, ka cilvēks saprot kādā dirsā ir ticis tikai pēc mēneša! Viņu birstes ar uzgaļiem, manuprāt, tiešām izmaksā pārāk dārgi. Zviedru kompānija? Labai firmai nebūtu vajadzības uzspiest klientam iegādāties uzgaļus uz n-tiem gadiem uz priekšu. un firma varētu arī atsūtīt rakstisku līgumu, lai cilvēks reāli sajēdz uz ko parakstās. Esmu tiešam nikna. Cilvēku čakarēšana!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs arī nevarēs palīdzēt, jo reāla šī līguma nav. ir tikai telefonsaruna ar kuru tu esi noslēdzis šo "izdevīgo" piedāvājumu. Brīnišķīgi!

I ingusiks 16.01.2025

Es arī pēc "sadarbības" ar "Dentle" nozvērējos, ka nekādos piedāvājumos pa telefonu nekad mūžā vairs neielaidīšos. Piedāvājums bija tik ļoti vilinošs, ka tikko salūzīs vecā birste, tūlīt tiks izsūtīta jauna, jāmaksā būs tikai par uzgaļiem, kad saņemšu birsti, varēšu pasūtīt uzgaļus, kurus vēlēšos. Iekritu. Pasūtīju augustā. Pirmo sūtījumu saņēmu tikai novembrī, turklāt nevis zobu birstes, bet uzgaļu komplektu, lētāko no vietnē pieejamajām. Tā kā birstes pašas vēl nebiju saņēmusi un vietnē biju noskatījusi uzgaļus, kas man patika labāk, sūtīju šos atpakaļ, mazums, varbūt birstes pašas vispār nesaņemšu. Protams, par sūtīšanu atpakaļ jāmaksā bija man pašai. Beidzot atnāca arī birstes, turklāt nevis divas, kā biju pasūtījusi, bet 4. Vienu attaisīju, pamēģināju, nepatika - strādā kā traktors, ļoti stipra vibrācija neatkarīgi no ātruma. Man līdz šim bija pieredze ar Philips, jā, dārgas, bet strādā stipri maigāk. Uzrakstīju firmai, ka 3 sūtu atpakaļ un no uzgaļiem atsakos vispār, jo birsti nelietošu. Protams, man tāda iespēja netika dota, norunājām, ka līgumu pārslēgs un es maksāšu tikai par 12 uzgaļiem. Vēstulē vēl aizrakstīju, lai kategoriski nesūta man Universal uzgaļus, jo tie ir ļoti cieti un skrāpē, gribu Sensitive visus 12 (dēls piekrita lietot šo zobu birsti). Vēstulē vēl pieprasīju, lai viņi apliecina, ka mans līgums tiks izbeigts pēc viena 12 uzgaļu komplekta saņemšanas un rēķinu apmaksas. Lieki piebilst, ka starplaikā man tika sūtīti 3 dažādi rēķini, bet es uzreiz rakstiski firmai sūtīju atpakaļ, ka konkrēto rēķinu nemaksāšu, jo neesmu saņēmusi uzgaļus (1.rēķins), rēķinā norādītā naudas summa manam vienam birstes un 12 uzgaļu komplektam neatšķiras no 2 birstu un 24 uzgaļu komplekta, turklāt nav norādes, kurš un no cik rēķiniem kopā tas ir (2.rēķins), rēķinu nemaksāšu, kamēr nedabūšu pareizos zobu birstu uzgaļus (3.rēķins), jo kāds bija mans šoks, kad pēc pēdējās sarakstes decembra beigās un viņu solījumiem visu nokārtot, es janvārī saņēmu atkal tos pašus Universal uzgaļus. Zvanīju, lamājos, jo mana pacietība bija beigusies. Tagad došu atpakaļ pastā kārtējo sūtījumu, par kuru maksāšu no savas kabatas un gaidīšu savus gribētos uzgaļus. Ļoti nopietni domāju, varbūt tomēr vērsties PTB, jo negribas, ka citiem arī klātos līdzīgi, kā man, un kā izskatās, ne man vienīgajai...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы