РешеноGražinas Šandrohas ārsta prakse zobārstniecībā - Slikts serviss
Pēc higiēnas ieteica uztaisīt zobu rentgenu, zobu higiēniste bija tika laipna un atsaucīga, ka es pat aizmirsu ka biju gaidījusi kamēr tikšu pie viņas 1,5 stundu, kaut gan bija pieraksts... Bet stāsts ir tieši par zobārstes attieksmes pret klientu... Biju speciāli pierakstījusies uz konkrētu datumu un laiku, bet kad atnācu, ārste ar mani runāja caur durvīm, jau parģerbojas un gatavojas aiziet, pa dienu man pati zvanīja, bet vakarā jau centās apgalvot, ka pieraksts man ir uz citu dienu, pierunāja atnākt nākamā dienā no rīta, ka speciāli atbrauks ātrāk nu un protams neatbrauca, es aizgāju, viņa tikai pēc 30 min pārzvanīja, kad viņai iztāstīju un atgādināju par situāciju, viņa vienkārši pateica, ka pārzvnīs, bet pat to nebija izdarījusi... Visiem kam ir svarīgs savs laiks un attieksme pret klientiem iesaku apiet šo klīniku gar malu un pat nedomāt eksperimentēt, kamēr tur strāda šis ārsts
Sūdzību nav iespējams atrisināt, jo pat ja man pārzvanīt un piedāvātu citu laiku, es vairāk neietu riskēt ar savu laiku
Комментарии (2)
šausmas
Jaaa,super!????????????