Dental Art - Zobu higiēna - zems apkalpošanas līmenis
Biju shodien DENTAL ART par akcijas kuponu - attieksme taada, ka jutos kaa graniita kapu piemineklis, kuru apstraadaa, nevis higieenista pacients.
Vispirms recepcijaa iedeva A4 lapu, ko man pashai bija jaaizpilda - vai asinsspiediens normaals, vai esat bijusi slimniicaa, vai lietojiet alkoholu u.t.t. Kad teicu, ka nevaru aizpildiit visu, jo neesmu kompetenta noteikt, kaads man ir asinsspiediens, meitene attrauca, ka vinja jau arii nevarot to redzeet :) Tad devos pie higieenistes, kura pa visu to stundu labi ja 3 teikumus pateica - ne labdien, neviena laipna vaarda. Vispirms ielika mutee siekalu nosuuceju, tad izdomaaja, ka vajagot man arii uzlikt brilles(pati bija aizsargmaskaa kaa metinaataajam) un aizgaaja taas mekleet. Uzlika man brilles, noruuca "zobus uz leju" un njeemaas pa muti kaa taads akmenjkalis. Visu seju un dreebes noshkjieda ar to sodas struuklu, shausmiigi koda aciis(manas aizsargbrilles bija noshljukushas, jo vinja pret taam straadaajot atspiedaas :). Kronis visam bija tas, ka beigaas, kameer es seedeeju ar fluora pastu mutee un visa ar sodu, zobaarste saaka sakopt savu darba vietu - slauciija sodu no kreesla, sava galdinja, urbjiem. Taa vietaa, lai piedaavaatu man kaadu mitro salveti, lai noslauciitu to sodu no sejas, vinja uz manu veelmi noskalot seju atcirta, lai es ejot uz tualeti - tur uudens esot.
Skaisti no saakuma liidz beigaam!!! Savu kaaju tur vairs nespershu.
Комментарии (9)
Jā, tā ir ar tām atlaižu kuponu pirkšanām. Pati ar vienreiz nopirku un pēc tam šeit pat rakstīju un nožēloju ka nopirku to sasodīto kuponu!
Lieka naudas izmešana, jo uz atkārtotu vizīti uz to briesmīgo doktorātu negāju un nekad mūžā arī neiešu!
O, es neesmu vienīgā, kas Dental Art šausmas piedzīvoja.
Esmu tur bijis gan uz higiēnu, gan plombēšanu. Attieksme patīkama, strādāja profesionāli un atsaucīgi.
Viņiem vispār nav jausmas kāpēc šādas kuponu akcijas ir jārīko!
Būtu jābūt tā, ka viņi atvilina klientus, parādot cik tur ir forši, nevis tā, kā te jālasa.
Diemžēl jāsaka, ka arī es piedzīvoju to pašu attieksmi un darba metodes. 15 minūtēs viņa ar vienu no āķveidīgajiem instrumentiem "nodragāja" pa zobiem, sašķaidot smaganas tā, ka sāpēja vairāk kā divas dienas pēc tam. Pēc tam uzsmērēja pastu un ar sukas uzgali uz urbja pavirši nobrauca pāri.
Rezultātā, aizejot pie sava zobārsta, noskaidroju, ka diemžēl būs jāiet pie NORMĀLA higiēnista vēlreiz. Un es zinu kā normāli higiēnisti strādā.
NEKĀDĀ GADĪJUMĀ TUR NEEJIET. Ja tie cilvēki ir tik stulbi, ka pat elementāras reklāmas akcijas būtību nesaprot, tad jābrīnās kā spējuši diplomu dabūt un klīniku atvērt.
No sirds iesaku "Jurģele", zobārstniecības klīnika
Staraja Rusas 5-78 (ieeja no aptiekas), Rīga, LV-1048
67612256
Profesionāli, saprotoši, iedziļinās mutes kopējā stāvokļa uzlabošanā, ne tikai detaļās, kuras paši jau varam pamanīt "briestam"uz nepatikšanām.
Mjā... Par Dental Art tik daudz negatīvu komentāru, ka tie mani nobiedēja, kad biju jau iegādājusies kuponu mutes dobuma higiēnas procedūrai. Pēc šo atsauksmju izlasīšanas pagāja pāris nedēļas, līdz saņēmos pierakstīties uz šo procedūru. Pa to laiku domāju arī par to, vai varbūt atteikties no tā piedāvājuma un nemaz uz turieni neiet. Tomēr nodomāju, ka nevar būt, ka Dievs man būtu ļāvis iegādāties kuponu ar sliktas kvalitātes piedāvājumu. + Iedomājos, ka pēdējās sūdzības rakstītas pirms gada, tātad, varbūt kaut kas mainījies uz labo pusi.
Kad pirms pāris nedēļām biju uz zobu higiēnas procedūru pie Dr. Abdulkarim Alkadi, jutos tik patīkami pārsteigta par augsto apkalpošanas līmeni, ka uzreiz pēc atgriešanās mājās te uzrakstīju garu atsauksmi par piedzīvoto. Diemžēl, kad pēc tam parādījās, ka man pirms komentāra ielikšanas jāreģistrējas, un kamēr iereģistrējos, viss garais apraksts pazuda. Nu beidzot atradu laiku atkal uzrakstīt.
Tātad, man ļoti patika daktera un viņa asistentes rūpīgā un laipnā attieksme. Uz visiem maniem jautājumiem tika laipni atbildēts, procedūra tika veikta saudzīgi un kārtīgi. Siekalu nosūcēju asistente turēja rokā un pielika visur, kur tas bija vajadzīgs (pirmoreiz ko tādu piedzīvoju!! Līdz šim, gadiem ilgi 2x gadā ejot pie zobu higiēnista) biju piedzīvojusi, ka siekalu nosūcēju vnk iekar pacienta mutē un tad tas tur sūc, vajag to vai nē. Pat nezināju, ka var būt tik patīkami - kad tiek uzmanīgi sekots līdzi, kur krājas siekalas un kur tās vajag nosūkt.)
Tātad, esmu ļoti apmierināta ar procedūru, jo arī pēc tās jutos labi, zobi un smaganas jutās labi.
Nebija tā, kā pagājušajā reizē (pagājušajā gadā)- žēl, ka neatceros klīnikas nosaukumu, bet tā atrodas Baznīcas ielā - man pēc zobu higiēnistes darbošanās bija sajūta, ka traktors pa muti izbraucis un nākamajās dienās pirmoreiz mūžā smaganas sapampa tā, ka baidījos, ka iekaisuma dēļ pazaudēšu zobus. Neatceros, kāpēc neaizgāju pie viņiem sūdzēties. Bet pēc kā tāda piedzīvošanas pagāja vesels gads, kopš saņēmos atkal doties pie zobu higiēnista.
Tikko apmeklēju to pašu klīniku un ārstu, bet nevaru sūdzēties ne par apkalpošanu, ne kvalitāti. Ilgi negāju pie higiēnista, jo bija "trauma" no iepriekšējās dakteres, kas saplēsa abus lūpu kaktiņus, procedūras laikā asinis šķīda uz visām pusēm un pēc tam sāpes bija divas dienas. Šoreiz iztiku bez asinīm, sāpēm un sliktām atmiņām. :)
Ārsts atbildēja uz visiem jautājumiem, pamatoja savu viedokli ar saprātīgiem argumentiem un vēl parādīja video, kas saistās ar ortodontiju. Varu ieteikt- patika gan ārsts, gan klīnika.
P.S. Arī pirku kuponu.
Tikko apmeklēju to pašu klīniku un ārstu, bet nevaru sūdzēties ne par apkalpošanu, ne kvalitāti. Ilgi negāju pie higiēnista, jo bija "trauma" no iepriekšējās dakteres, kas saplēsa abus lūpu kaktiņus, procedūras laikā asinis šķīda uz visām pusēm un pēc tam sāpes bija divas dienas. Šoreiz iztiku bez asinīm, sāpēm un sliktām atmiņām. :)
Ārsts atbildēja uz visiem jautājumiem, pamatoja savu viedokli ar saprātīgiem argumentiem un vēl parādīja video, kas saistās ar ortodontiju. Varu ieteikt- patika gan ārsts, gan klīnika.
P.S. Arī pirku kuponu.
Dentalart neiesaku nevienam.Ļoti nekvalitatīvs darbs,vienas problēmas.
Два раза там был, и два раза одни убытки от них понес.
Первый раз я ходил к ним на гигиену зубов. Во время данной процедуры сломали мне пломбу с тремя поверхностями, за которую я пол года назад отдал 60 евро. Сказали что моя пломба была плохо сделана, по тому и "оторвалась". Хотя до них у меня с этой пломбой не было проблем, пока не пришел к ним.
Через две недели пришел к ним заделать дырку в зубе. Все сделали хорошо, вот только на мои новые брюки врач пролил какую то жидкость. Уходя от них, я думал это что-то вроде воды, и когда высохнет это исчезнет, но нет. Я как только не стирал, ничего не помогло. Брюки на выброс.
Не понятно кого они берут на рецепцию. Когда девушка сидящая там выставила мне счет 60 евро за одни зуб, я показал ей страховку, которая оплачивала 50% от стоимости. Она посчитала все, и снова дала мне счет в 60 евро и дала ввести код от банковской карточки. Я тогда дал ей замечание, почему с моей страховкой сумма все равно 60 евро, на что она сказала "все правильно". Тогда еще раз рассказав ей на пальцах, что у меня есть скидка (которую к стати она уже сняла с моей страховки) то 60 евро ну ни как не может быть. Она вдруг все поняла, извинилась, и сказала, что сейчас переделает сумму на 30 евро.
Я хотел поговорить на счет всего этого с их менеджером, вежливо объяснив это по их контактному телефону, мне сказали, что менеджер мне позвонит. Прошло три дня - никто не позвонил. Тогда я позвонил им сам, и представляете, они просто сбрасывали мой каждый звонок им. Вот это наглость и безразличие к их клиентам.
Вообщем шарашкина это кантора а не клиника, никому не советую там лечить зубы, только потеряете время, деньги и нервы.