Dental Art - Zobu higiēna
Iegādājos kuponu www.zizu.lv pilnai zobu higiēnai klīnikā Dental Art. Zvanīju jūlija sākumā un jautāju pēc pieraksta nedēļā no 18.-22.jūlijam, jo šajā nedēļa man paredzēts atvaļinājums. Administratore mani pierakstīja uz 22.07.2011. pulksten 17.00. (vairākas reizes atkārtoja datumu) Tā es 22.07.2011. savlaicīgi ierados ar savu kuponu uz zobu higiēnu, bet izrādās es esmu pierakstīta uz 29.07.2011. Es šokā, jo zinu, ka par datumu 29.07.2011. pat runa nevarēja būt, jo tad es strādāju un man atvaļinājums no 18.-22.07.2011. Te es saskāros ar šīs klīnikas patieso seju, administratore visā savā nekaunībā saka, ka viņa nevarēja kļūdīties, ka es pati vainīga, ka esmu šodien atnākusi. Minūti vēlāk jau runā, ka viņa neko nezina, ka viņiem tur esot 3 žurnāli utt. Nekavējoties teicu, lai sauc vadītāju, lai var izdomāt kā šo situāciju atrisināt, jo 29.07.2011. es netieku, jo strādāju, bet piedāvātais laiks esot septembrī. Kad atnāca tas saucamais vadītājs, kas pat nestādījās priekšā, kā sauc un kas viņš vispār ir (pēc nesakārtotā apģērba varētu būt arī kāds uzkopējs vai vispār kāda trešā persona), man viss tapa skaidrs par šo klīniku-kantori. Viņš man savukārt saka, ka lai es šo jautājumu risinu ar zizu.lv, ka Dental Art esot tikai pakalpojuma sniedzēji. Visi šie murgi mani nokaitināja, ka pat balss tonis vairs man nebija mierīgs. Beigās panācu, ka man atgriež naudu, jo pēc šādām nekārtībām, tapa skaidrs, ka Dental Art pie higiēnista nevēlos iet, ka tik mani tur arī nesagaida pārsteigumi.
Ļoti esmu vīlusies, jo pazaudēju savu laiku un sastapos ar šādu nepieļaujamu attieksmi pret klientu. Godīgi sakot līdz šim šādu attieksmi pret klientu sen nesastapos.
Комментарии (4)
Labi, ka netiki. Man bija tas gods tur tikt apkalpotai, savu muuzhu kaut ko taadu vairs neveelos piedzivot!
Man gan viedoklis par šo klīniku ir viens no labākajiem, pazīstu visus tur stradājošos ārstus, higiēnistus, esmu pati arstējusies tieši pie dr.Sergeja, kurš ir tas pats direktors, kas tika nosaukts par apkopēju;))), kuram ir divas augstākas izlītības un nodarbojas ar implantaloģiju Latvijā un Anglijā.Mans viedoklis ir tāds, kad nevajag nolikt klīniku tikai dēļ neveiksmīgi kļudaina pieraksta, tas tačū nenozīme, kad Jums uztaisītu sliktu higiēnu un vēl piet tam JŪS gribiet pa lēto.Vispirms uztaisiet un tad novērtējiet, tā būtu godīgāk.Jasaprot ari tas, kad kļudīties var jeb kurš savā darbā, domāju, ka Jūs arī neesiet perfekta.
Iesaku iegriesties zobārstniecībā" Horta " uz Terbates ielas, kas arī apkalpo šos kuponistus, tad tur gan JŪS saņemsiest tādu šoku, kad varbūt pēc tam sapratīsies atškirību, kas ir kas.
Nevajag būt tik nervozai un arī drusku piekāpties lai vienotos, visi mēs esam cilvēki, cienīta kundze.
es biju, un zobārste bija tik simpātiska ka pat anestēziju nevajadzēja :D nopietni, vismaz man jau noteitki ;)
Я пришел в эту зубоврачебную клинику для лечения конкретного зуба. Врач Янис Путниекс вместо лечения конкретного зуба произвел осмотр всех зубов, чего я вовсе не просил. Этот осмотр он назвал "консультацией" и предложил составить "план" лечения шести зубов. На самом деле в лечении тех шести зубов не было никакой необходимости. Конкретный больной зуб доктор Путниекс так и не стал лечить. Он взял за "консультацию" 15, 00 евро и предложил прийти во второй раз, когда он составит план лечения зубов, и лишь начиная с третьего визита он начнёт лечение первого зуба. Во второй раз я в данную клинику не пошёл и больше никогда не пойду. И никому не советую ходить в эту клинику.