Dental Art - Zobārsts
Nepamatoti sastādīti rēķini. Iekasē komisijas par katru ārsta pateikto vārdu!! Šeit labāk ar ārstu nerunāt un par viņu pakalpojumiem neinteresēties, jo gala beigās par to būs jāmaksā.
Aizgāju uz zobu higēnu un painteresējos par breketēm. Rezultātā pie rēķina saņēmu +25 eiro par ārsta konsultāciju.. Sajūta tāda, ka kāds būtu bez manas atļaujas izvilcis naudu no maka..
Pluss vēl mādiņas attieksme- jāsaka ar īpašu laipnību neizcēlās.
Комментарии (6)
Kāpēc ārstam informācija būtu jāsniedz par velti?
Jums taču pārbaudīja zobus?
Vai tad aprīkojums un ārsta laiks neko nemaksā?
Nez kāpēc vizīte pie dermatologa vai ķirurga maksā tieši tāpat, bet tur neviens neko nesaka, maksā, jo tāda ir vizītes cena.
Bet zobārstam nez kāpēc par velti jāstrādā.
Vispār jau higiēnists nav ārsts...
Autors taču raksta, ka bija konsultācija par breketēm, diez vai konsultēja higiēnists...
Katra konsūltācija maksa naudu, taču tiek tērēts cilveka laiks kurā viņš varētu pieņemt kādu citu klientu. Un vaitad kosūltacijas laikā ārstam rokās nebīja cimdi un viss pārejais, kas arī noteikti veido tos 25EUR. Nekad nav bijušas problēmas ar šo iestādi, esmu pārliecināta, ka viss notiek advekāti un cenas par pakalpojumiem ir atbilstošas.
Nevienam nekad neiesaku apmeklēt DentalArt. Tie ir neprasmīgi naudas kāsēji. Es uzskatu, ka pozitīvas atsauksmes par šo iestādi ir palūgtas. Es šajā klīnikā biju gadu atpakaļ, ļoti sāpēja zobs. Internetā pasērfojot visur pirmajā vietā DentalArt, pēc nosaukuma skan pēc baigās mākslas, tad nolēmu nežēlot naudu un aiziet. Ierados 10 min pirms vizītes, bet uzgaidāmajā telpā gaidīju vēl 40 min. Ārsti neprot darbu veikt laikā. Ārste bija jauna, tumšiem matiem, neatceros vārdu. Viņas palīdze bija atkal gados veca kundzīte. Tā kā man bija caurums apakšējā tālākajā zobā, es izvēlējos sudraba plombi jo tās ir lētākas. Pirmkārt ārste bija ļoti neapmierināta ar manu izvēli, centās pielauzt lai izvēlos balto, tālāk procedūras laikā ārsta palīdze neprata to plombi ielikt zobā, krita ārā līdz pati zobārste izrāva viņai no rokām visu un sāka steigties. Teica ka nedēļu var būt zobs jūtīgs, ka vēlāk pāries. Kā tad.. Devos pie administratores(atkal sieviete gados) samaksāt par vizīti, telpā nebija elektrība jo neesot kas spuldzīti nomaina, tā man paskaidroja. Iedevu karti un viņa neprata karti vispār ievietot kartes lasītājā, prasīja manu palīdzību lai ievadītu summu utt. Vēlāk negribīgi uzspieda zīmogus uz čekiem. Pēc nepilna mēneša man uz e-pastu atnāca izveidots zobu ārstēšanas plāns kopsummā uz 250Ls. Es šādu plānu nebiju lūgusi, man vēlāk arī zvanīja un teica ka lai obligāti ieeju e-pastā apskatos to plānu. Ir pagājis vairāk kā gads un uz labotā zoba nevaru ne uzkost ko cietu, ne aukstu ne karstu iedzert. Esmu pieradusi visu sakošļāt tikai ar vienu mutes pusi, šķiet ka pat zobi nodilst vienā pusē vairāk un līdz ar to bojājas vairāk. Plombe maksāja 35 Ls.
Piekrītu. Līdzīgs stāsts. Reģistratūrā uzjautāju, cik maksās plombēšana. Speciāliste teica, ka viss kopā būs apm. 35. eiro. Rezultātā izrakstījā rēķinu 115. eiro. Tā ir dārga un nekvalitatīvā klīnika, cenas paņemtas no gaisa. Pie kam, tā visur tiek reklamēta, tā klientu nauda aiziet uz reklāmu. Gribiet no savas kabatas maksāt par DentalArt reklāmu visos medijos – ejiet tur.