Loti nepatīkama sieviete klientu pieņemšanas recepcijā, dēļ viņas vairs denta neapmeklēšu. Blakus denta ir lieliska loti pretimnākoša zobārstniecība, iesaku netērēt savu laiku un nobojāt garastāvokli un uzreiz doties tur:)
iegaaju klientu pienjemshanas telpaa, kaadu laiku gaidot atnaaca sieviete baazot kautkaadu kuuku vai kautko citu eedamu, mutee un iipasi pat nepasveicinot un neko nepajautaajot kozljaaja savu eedamo un staaveeja uz skatiijaas uz mani, es vijai pat LAIPNI pajautaaju vai ir iespeeja salabot zobu, sieviete pat neapskatoties nekaados pierakstos un nekur, pateica ka neviens aarsts nav pienjemams (14:00 darba dienaa) un ka nebuus pieejams kaa minimums liidz naakamajai nedeeljai,pat nepiedaavaaja ne pierakstiities uz kaadu dienu neko, man pat visi vaardi no mutes izkrita.. sapratu ka nav jeegas ar saadu cilveeku runaat un aizgaaju prom.
Zobaarstieciiba straadaa 24 stundas diennaktii, un man pasaka, ka pieraksti visi ir aiznjemti uz 1 vai 2 nedeeljaam un vel nezin kad varees tur tikt, tas ir kaa? es protams atvainojos ja es kautko nezinu, bet milziigu rindu ar cilveekiem visu diennakti es tur neredzeeju. Blakus zobaarstnieciibaa man uzreiz atveeleeja laiku naakamajaa dienaa jau no riita salaboja zobus un vis bija labi. Vinji straadaa tikai pa dienu un kautkaa laiku saviem klientiem atveel, paldies par to.
es nezinu kaadi tur ir urbeeji jo njemot veeraa ka taa sieviete kas tur seez recepcijaa, gluzi vienkaarshi klientus pie vinjiem nelaiz, neviens cilveeks pie aarstiem nemaz nevar tikt un to paarbaudiit.
Par to sievieti,kas ceļ klausuli varu teikt to pašu.Dentai ir diennakts darba režīms,bet to kundzi uzjautrina akūti slimnieki,kurus interesē zobārsts tagad un tūlīt.Nekomentēšu viņas rupjo komunikācijas manieri,bet medicīnas iestādē cilvēks ar tik sačakarētu empātiju jeb tās neesamību kopš dzimšanas,strādāt NEDRĪKST !
Galvenais,ka pašai Dentai ir pilnīgi pofig šīs sūdzības,jo NO REACTION kaut uz vienu.
Ja kāds tur iet,tad laikam neko labāku nav redzējis.
Kaut to mēslu bedri,-žuļikus un zagļus ātrāk aizklapētu.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (7)
Kā izcēlās šīs sievietes nelaipnība?
iegaaju klientu pienjemshanas telpaa, kaadu laiku gaidot atnaaca sieviete baazot kautkaadu kuuku vai kautko citu eedamu, mutee un iipasi pat nepasveicinot un neko nepajautaajot kozljaaja savu eedamo un staaveeja uz skatiijaas uz mani, es vijai pat LAIPNI pajautaaju vai ir iespeeja salabot zobu, sieviete pat neapskatoties nekaados pierakstos un nekur, pateica ka neviens aarsts nav pienjemams (14:00 darba dienaa) un ka nebuus pieejams kaa minimums liidz naakamajai nedeeljai,pat nepiedaavaaja ne pierakstiities uz kaadu dienu neko, man pat visi vaardi no mutes izkrita.. sapratu ka nav jeegas ar saadu cilveeku runaat un aizgaaju prom.
Zobaarstieciiba straadaa 24 stundas diennaktii, un man pasaka, ka pieraksti visi ir aiznjemti uz 1 vai 2 nedeeljaam un vel nezin kad varees tur tikt, tas ir kaa? es protams atvainojos ja es kautko nezinu, bet milziigu rindu ar cilveekiem visu diennakti es tur neredzeeju. Blakus zobaarstnieciibaa man uzreiz atveeleeja laiku naakamajaa dienaa jau no riita salaboja zobus un vis bija labi. Vinji straadaa tikai pa dienu un kautkaa laiku saviem klientiem atveel, paldies par to.
Mani drīzāk vairāk uztrauktu urbēja - zobārsta darba kvalitāte, kaut arī, protams, kā sagaida recepcijā it kā arī svarīgi.
es nezinu kaadi tur ir urbeeji jo njemot veeraa ka taa sieviete kas tur seez recepcijaa, gluzi vienkaarshi klientus pie vinjiem nelaiz, neviens cilveeks pie aarstiem nemaz nevar tikt un to paarbaudiit.
Par to sievieti,kas ceļ klausuli varu teikt to pašu.Dentai ir diennakts darba režīms,bet to kundzi uzjautrina akūti slimnieki,kurus interesē zobārsts tagad un tūlīt.Nekomentēšu viņas rupjo komunikācijas manieri,bet medicīnas iestādē cilvēks ar tik sačakarētu empātiju jeb tās neesamību kopš dzimšanas,strādāt NEDRĪKST !
Galvenais,ka pašai Dentai ir pilnīgi pofig šīs sūdzības,jo NO REACTION kaut uz vienu.
Ja kāds tur iet,tad laikam neko labāku nav redzējis.
Kaut to mēslu bedri,-žuļikus un zagļus ātrāk aizklapētu.