Denta klīnika, Dr. Romāns Ošenieks - Slikta attieksme un serviss
Labvakar!
Šodien, apmeklējot ar dēlu (2,5 gadi) zobārstu Romānu Ošenieku Klīnikā Denta palika sajūta, ka nekas nav uzzināts un noskaidrots.
1. No vizītes organizēšanas viedokļa - nevienā brīdī netika pateikts, ka bērnu zobārsts neatrodas galvenajā ēkā, bet otrā pusē pa kreisi. Tas nozīmē, ka reģistrēcija notiek vienā pusē un pats ārsts kaut kur ēkas otrā pusē.
2. Apejot mājai ir durvis ar šauru trepju telpu ar stāvām trepēm. Nonākot tur, pilnīgi nekas nelieciena ka esam nonākuši pie bērnu zobārsta. Uzgaidāmā telpa ir maza ar sliktu gaisu, bez nekādas ventilācijas. Tikai no priekšā esošiem vecākiem varēja noskaidrot, ka kabinetā ir dakteris. Uz ārdurvīm bija rakstīts zobārsts akūtos gadījumos. 🤦♀️
3. Kad pienāca mūsu kārta, māsiņa steidzīgi noskaidroja vai bērnam ir kādas alerģijas un knapi izlasot papīru par slimībām, lūdza to parakstīt. To vismaz es izdarīju.
4. Zobārsta kabinets bija tīrs, ar labu gaisu, bet maziņš😒. Lai iesēstos krēslā, bija jāsaraujas un jāizlavierē.
5. Pats dakteris pat ar sevi neiepazīstināja un nepaskaidroja ko darīs un neko nejautāja. Uzreiz ķērās klāt pie zobu pārbaudes. Mans dēls bija gatavs atvērt mutīti, bet ne pārāk gribīgi. Dakteris diezgan uzstājīgā manierē pārbaudīja mutes dobumu. Kad es jau bija gatava teikt, lai pārstāj, viņš beidza apskati. Tikai pateica ka viss ok un vajag tīrīt zobus divas reizes dienā. Tas bija max divu minūšu jautājums
6. Daktera asistente mēģināja komunicēt un kaut kā mijiedarboties. Izrakstīja diplomu par drosmi un zīmi bērnudārzam. Viņa pateica, ka divas reizes gadā jāveic zobu higiēna.
7. Sausais atlikums - priekš bērnu daktera tika sagaidīta lielāka uzmanība mazajam pacientam un cieņa pret viņu. Netika iegūta pārliecība, ka apskate tika veikta profesionāli.
8. Klīnikas mājas lapā ir Skaista reklāma un apraksts, bet acīmredzot valsts apmaksātie
mazie pacienti nav prioritāte. Vieta nav bērniem draudzīga. Neiesaku.
Комментарии (2)
Problēma ir tajā,ka nav daudz sertificētu bērnu zobārstu, tas nozīmē,ka jebkuram vispārējās prakses zobārstam tiek ar varu uzspiests NVD un darbs ar bērniem(es domāju,ja zobārsts strādā pie darba devēja, nevis savā privātpraksē), Rezultāts ir tāds,ka ārsts nav ieinteresēts, jo samaksa niecīga, vajag labu nervu sistēmu un pieeju,lai darbotos ar bērniem.Un ko var izdarīt bērnam, kurš never muti vaļā. Apskatīties to,kā sanāk, bet tad uzreiz mammas neapmierinātas,ka bērnam kautkas tiek darīts ar varu. Finālā klīnika slikta.
Tika sagaidīta elementāra cieņa no daktera puses.
Ja klīnikai ir tāds bizness, tad tai ir jānodrošina labi apstākļi jo neba tā dzīvo uz tikai uz valsts naudu. Tas ir arī klīnikas reputācijas jautājums.