Denim Dream - Slikts serviss
Labdien,
vēlos informēt par sliktu servisu ar ko saskāros 16.08.2019 Valmieras filiālē, ieiejot veikalā ap 19: 30 pārdevēja nepacēla pat acis no telefona un nepievērsa uzmanību.
Ieiejot atkārtoti pēc 30 min, lēnām izstaigājot veikalu pārdevēja pat nepateica '' labvakar ''
žēl kad tik primitīvas laipnības nepārzin jūsu darbinieki. Kā arī pat klientam nepievērš primitīvu uzmanību.
Acīs pārdevējais likās rakstīts: '' ko tu te vispār atvilkies ''
hmm, laikam iztraucēju facebook sēdēt!
Kā arī ar šādu atteikmi tirgošanai bizness nebūs veiksmīgs.
Lūdzu apmācat darbiniekus uz primitīvām klientu laipnībām.
Ar cerībām uz labāku servisu nākotnē!
Paldies
Комментарии (1)
Lielam vairumam pajautājot "primitīvo" : "Vai Jums kā palīdzēt?", pretī tiek saņemts nosodošs skatiens vai arī ierastais "Es tikai paskatīties". Vari taču pirmā pasveicināt, ja Tev tas ir tik svarīgi, radīt priekšzīmi, kā saka. Galu galā, tā taču esi Tu, kas ienāk svešā īpašumā.