Decathlon - Slikts serviss
Absolūti nepretīmnākošs personāls... Pirmo reizi biju iegāJusi šajā veikalā, nopirku 2 apavu pārus bērnam (līdzi bērns nebija) garāmejot iegāju-nopirku. Samaksāju ar karti un no pašapkalpošanas aparāta nebiju paņēmusi čeku, kā izrādījās vēlāk, tas bija vitāli svarīgs manā nākamajā vizītē. Pielaikojot apavus viens modelis ļoti ok, otrs stipri pa mazu. Neatrodot čeku, bet strādājot tirdzniecības nozarē, cerēju ka man šos apavus samainīs pret šī paša modeļa citu izmēru, naudu man atpakaļ nevajag, bērnam apavus vajag, bet nekā nebija: nav čeks neko nevaram darīt. Es atbraucu ar izrakstu no bankas konta, tas bija vienīgais pierādījums, ka nav zagti vai vèl kas, jauni, ar birkām un gumijiņu, kas botiņas tur kopā, lūdzu rast iespēju izņēmumu kārtā man samainīt, nekā. Saku dodiet papīru rakstīšu iesniegumu ar lūgumu, varbūt tomēr bankas izraksts līdzēs un ofiss izskatīs iespēju man apmainīt pret citu izmēru, nekā. Stāv pretī vairāki darbinieki, viens no tiem salona vadītājs, laikam, un Saka čeks ir savstarpējs līgums, kas noslēgts no veikala un klienta puses... U. T. T. Es visu labi saprotu, mana vaina, bet tiešām nevarēja iedot iespēju man raistiski uzrakstīt lūgumu rast iespēju izskatīt jaunās preces apmaiņu? Kad es palūdzu uz kā varda es varu rakstīt šo lūgumu, kam adresēt ofisā varbūt, kuri izskata klientu iesniegumus man tika teikts, mājaslapā visa informācija ir pieejama, rakstat epastu. Vienā momentā uzjautāja, varbūt jums bija lojalitātes karte? Es prasīju, kā tas maina situāciju, atbildēja, ka tad mēs šo darījumu redzētu sistēmà, vēsture saglabājas, bet par tādu karti nebiju informācija... Man neviens darbinieks tādu nebija piedāvājis... Tad klientam pašam jāskrien pakaļ šim pakalpojumam vai kā? Es biju zināJusi arī pirkuma laiku, saku varbūt kasē, nezinu, sistēmā pārbaudīsiet un varēsim veikt apmaiņu? Mums nav vēstures, nekas neglabājas, tikai tekošā diena. Tiešām? Nu labi... Tad es sapratu, te man pretī nenāks. Te cilvēcīgums ir kas nedzirdēts. Negāju kā klients, un neiešu vairs. Ļoti žēl, ka mums Latvijā eksistē tāds serviss, jo kā zināms piedāvājums ir ļoti liels, preces ja ne vienādas tad stipri līdzīgas un ar ko var izcelties? Ar servisu, ar cilvēciskumi un indivīdlitāti, kā to daru es savā darbā, kur arī notiek un maiņa un atgriešana un viss kas, kad darbs ir ar cilvēkiem un pārdošanā.
Добавить комментарий