Datoru veselības centrs - Nekvalitatīvs serviss,bezkaunīgs darbinieks
Nodevu planšeti remontā Mežciema filiālē, jo domāju, ka jāmaina lādētāja ligzda (nelādējās) . Piebildīšu, ka to darīju jau trešo reizi šajā vietā-nomainīja ligzdu, viss ok, pēc kāda laika atkal nelādē - planšeti vairāk lieto bērns, pieļāvu domu, ka raustot lādētāja vadu arī sabojā, nu nekas-jālabo, tad jālabo. Tikai šoreiz man nepiedāvāja nomainīt ligzdu, bet meistars teica, ka mēģināšot tāpat salabot. 3 nedēļas bija klusums, ne ziņas, vienu reizi gan iegriezos pajautāt, kas notiek, atbildēja, ka tas nebūs tik ātri, jāmeklē kaut kādi "plusi" un "mīnusi", neko nesapratu, bet piekritu gaidīt. Pēc apmēram mēneša aizbraucu pakaļ saņemt planšeti, meistars iesprauda lādētājā, un neatlaižot roku no lādētāja rāda man, ka strādā-lādē, saņēmu piebildi, ka jālādē uzmanīgi, jāliek uz virsmas un nav jākustina (tā jārīkojas ar visām normāli sataisītām mantām?) . Nu ok, samaksāju un devos mājās. Iespraužot lādētājā mājās, biju pārsteigta-nelādē. Izmēģināju vienu lādētāju, otru, liku uz virsmas, nekustināju, bet nekā! Šodien domāju aizbraukšu aprunāties, kas par lietu. Tā jau biju vīlusies, bet pēdējais piliens bija, ka plkst.11 darbnīca vēl bija ciet, kaut arī darba laiks ir no 10iem. Tā kā ar bērnu īsti nav man laika piebraukāt vairākas reizes dienā, cerot, ka darbnīca būs vaļā, palūdzu vīru pēcpusdienā nobraukt garām. Interesanta saruna viņiem ar meistaru izvērsās - "sieva bija atvedusi planšeti, tad kāpēc jūs tagad atbraucāt? Jau teicu, ka nedodu nekādas garantijas, teicu, ka mēģināšu salabot. Vakar strādāja, es nezinu, ko jūs mājās ar viņu darījāt (jā, noteikti lauzu savu mantu!) " kad vīrs palūdza, vai nu atgriezt naudu, vai salabot normāli, meistars atbildēja, ka tā viņš nestrādā! Tad jautājums-par ko es samaksāju naudu? Par mēģinājumu salabot? Kas jums tie par bezkaunīgiem darbiniekiem?
Комментарии (9)
Labvakar! Uzrakstiet lūdzu līguma numuru, parbaudīsim.
Jūs šeit varat nekomentēt vispār, 99% sūzību gadījumā, te ir Fake sūdzības. Nav no viņiem jēgas nekādus numurus prasīt.
+ "Tikai šoreiz man nepiedāvāja nomainīt ligzdu, bet meistars teica, ka mēģināšot tāpat salabot"
Nezinu ko autore domā ar, tā pat salabot, bet cik es saprotu, tas bija domāts, bez maksas, un bez garantijas.
Bet autore raksta, ka, kaut ko bija samaksājusi.
Būtībā stulbums kaut kāds.
Par "tāpat salabot" biju domājusi, ka meistars pateica, ka var kaut kā to ligzdu salabot tā ,lai lādē. Ļodzītā latviešu valodā skaidroja, ka var atrast kaut kādus plusus un mīnusus uz mātes plates un būtu jābūt ok. Nesaprotu īsti no tehnikas neko daudz,tāpēc uzticējos.
Īsti nesaprotu, ko Jūs pārbaudīsiet?Ko meistars ir uzrakstījis,ka darījis? Līguma nr. ir 356. Un drīkst pajautāt, kāpēc netiek izsniegts čeks par samaksāto summu?
Kādēļ jūs neprasījāt čeku? :P
Čekus viņi nekad neizdot, tas ir fakts. Nodoklus nemāksa, bet remonts tik un ta ir pats dargakāis Rīga. Es jau sen pie viņiem neko neremontēju, mafijas kantoris.
Priekš kam iet uz tādiem servisiem, jau ir daudz sūdzības par viņiem?
3 reizes remontēt ligzdu tas jau ir nenormāli, tas ir ka abonements, par to naudu jau jābūt jaunam planšetēm: d, un atkal Irina paradās...
Nebiju pirms tam skatījusies, vai par viņiem ir sūdzības vai nav. Par atkārtotu ligzdas maiņu nebrīnījos,jo kā rakstīju planšeti lieto pārsvarā bērns, arī lika pats lādēt utt,domāju, ka raustot būs atkal sabojājusi.
безымянный - тут фэйка процентов 20-30, остальное реальные факты о шарашкиных конторах... конечно фирма может быть не виновата насчет того что их мастер 0, но как то же они должны решать проблемы, если часто жалуются то может стоит поменять мастера?