РешеноDatoru veselības centrs - Diagnostika
Vēlos ieviest nedzudz pozitīvisma brīvības ielas nodaļā.
Aiznesu savu telefonu (sony c1905) uz diagnostiku, jo vairs nelādējās. Izskaidroju darbiniekam problēmu, vēsturi un savas domas, tad parakstījām līgumu un gatavs.
Darbinieks teica, ka dienas laikā sazināsies un pazīos rezultātu. Diemžēl paziņojumu nesaņēmu, tāpēc izlemu zvanīt pats. Man pacēla un apgalvoja, ka šobrīd vēl tiek pētīts un pārzvanīšot pēc 15min. Kad zvanu nesaņēmu, sāku kļūt aizdomīgs un apskjatījos atsauksmes internetā - uzdūros šai lapai un nobijos.
Nolēmu piezvanīt - neceļ. Labi, iešu noskaidrot kas īsti tur darās... Pēc pusstundas biju brīviebas ielas centrā... Turp satiku to pašu darbinieku (salīdzinot ar attēliem mājaslapā, tas bija vladimirs ņevoļins) , sasveicinājos un sāku prasīt par savu ierīci un diagnostikas rezultātiem. Kungs izskaidroja, ka pie vainas ir baterija, jo no 3.7v sprieguma rada tiaki 2.7v.
Diagnostika tika veikta un problēma tika atrasta, vladimirs piedāvāja risinājumu, bet es jau iepriekš biju domājis, ka vienkārši nopirkšu jaunu bateriju un būs labi. Tā arī nolemu rīkoties. Par diagnostiku man naudu neprasija.
Mēs parakstījām līgumus un es aizgāju ar savu telefonu, lai gan tagad zinu, kas par problēmu! Savu pieredzi vērtēju ar 7/10
līguma nr. 1011
Diagnostika tika veikta un atrasta problēma. Esmu apmierināts ar pieredzi!
Комментарии (5)
kkāda herņa ne sūdzība
Transvestīts atkal komentē
Ka kains Daiņels
Здравствуйте! Я работаю в DVC. Вы обращались в саму компанию с жалобой? Говорили с мастером? Или вместо решения проблемы - проще написать "где-то на заборе" ?
Пожалуйста, напишите мне напрямую: [slēpt]@dvcentrs.lv
Прочитала бред, который вы написали. Скажите, вы себе таким образом рейтинг поднимаете на портале sudzibas.lv?
Cпасибо за 7/10, но дам вам совет - не тратьте ни ваше время, ни время окружающих на подобные "письма".