www.sudzibas.lv Dataleks Slikts serviss

Datateks - Slikts serviss

Veidoju mājaslapu un pēc jūsu piedāvātajiem it speciālistiem mēģināju atrast kādu, kas varētu man palīdzēt to izveidot+ internetveikalu.
Sazinājos ar sia "datateks" pārstāvi andrianu triščuku, kurš ir absolūti neprofesionāls savā jomā.
Viņš protams ir labs pārdevējs, taču nekad nevēlētos ar tādu sadarboties.
1. Neuzklausa to, ko es vēlos teikt.
2. Piedāvājot savus piedāvājumus, neatbild uz jautājumiem, atbildot, ka drošākais risinājums ir šajā kompānijā.
3. Izsakoties, ka mans ģimenes loceklis ir izstrādājis mājaslapu uz citas "pamatnes" nosauc to par vidusskolnieku, jo jebkurš to var.
4. Tonis kādā sarunājās pa telefonu bija ļoti augsts un necilvēciks.
5. Sarakstoties e-pastā, ļoti daudz aizvainojumu!

L

Комментарии (3)

1) Par šo grūti nokomentēt.
2) Nu šeit ir laba pārdevēja mentalitāte, iestāstīt viso to labako, un pārdod produktu, vienīgais jautājums paliek, ko jūs viņam piedāvājāt, un ko viņš piedāvāja jums? Varbūt tomēr viņš tiešām piedāvāja kaut ko daudz labāku un drošāku.
3) Diez vai Andriāns, vai Adriāns, kā viņu sauc nevar saprast, vai tā ir drukas kļūda, vai tiešām viņa vārds, izteicās par jums, kā par skolnieku. Viss ticamāk jūs pārspīlējat, jo viņš noteikti pateica, ka šādu saiti, uz citas platformas varēja uztaisīt arī skolnieks.
4) Kas jūsu saprašanā ir necilvēcisks?
5) Vai ir iespējams ieraudzīt ziņojumus?

A Alex2266 08.11.2018

Nepiekritīšu raksta autorei, vairāk ož pēc konkurenta nomelnošanas. Cik vairāku gadu garumā esmu komunicējis ar Andrianu Triščuku - laipns, izpalīdzīgs un labsirdīgs cilvēks! Arī viņa tonis nav tāds, ko raksta autore ir pieminējusi un apšaubu raksta autores teikto par "ģimenes locekli", ka viņš tā ir izteicies, vismaz pret mani un pret mūsu uzņēmumiem nekad nav bijis rupjš. Jā viņa uzdevums ir pārdošana, taču viņš vienmēr arī ir ieteicis risinājumus problēmu gadījumos. Cik mums ir darba procesā gadījušies pa sīkumainai problēmai, viss ātri vien tiek atrisināts. Tā kā raksta autorei ieteiktu 10x padomāt ko raksta, pirms publiski par kaut ko klaigāt un ķengāties! Tas ir viens - otrs - pirms raksta sūdzību - 10x pārliecinieties, kuram uzņēmuma sūdzība adresēta. Šī sūdzība ir pievienota pie pavisam cita uzņēmuma sūdzībām, līdz ar to raksta autora neuzmanība un aizmāršība vien par ko citu liecina, ka raksta autorei aiz gara laika vienkārši nav ko darīt, ka meklēt kašķi!

J Janis313 08.10.2019

Neiesaku ko darit šaja kompanijā SIA "Datateks"

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы