Darba organizēśana - Darba administrēšana
Kādu laiku atpakaļ nācās kopā ar savu suņuku, kuram ir łoti smaga elpceļu problēma, apmeklēt klīniku kalnbērzs. Tā kā pa telefonu pierakstoties pie vetārsta, man nejautāja par iespējamo Veselības problēmu, tad es to ari neminēju. Ierodoties noteiktajā lakā, visi kabineti bija aizņemti, jo cik sapratu, tad vienlaicīgi strādāja vēl divi ārsti daktere, atvainojoties par esošo netīrību pēc iepriekšēja pacienta, iebīdīja mūs mazā istabiņā, kurā nebija nekāda aprīkojuma sarežģītu manipulāciju veikšanai. Pagāja zināms laiks, kamēr daktere sanesa daļu no nepieciešamā, un tajā pašā laikā mans dzīvnieciņš cieta lielas mokas. Bija jau sākumā skaidrs, būs vajadzīga ultrosonogrāfija, bet Ora Vetārste, kura šo aparatūru bija aizņēmusi, tajā pašā laikā skraidīja kaut kur citur. Ieteikums vadībai
1) nodrošiniet, lai reģistratūrā tiešām atrodas cilvēks, kurš, pierakstot pacientus, kaut vai aptuveni noskaidro apmeklējuma iemeslu, tādējādi novirzot pacientus uz kabinetiem pareizi, un kurš būtu kompetents pārdot tās preces, kur nav nepieciešama ārsta iesaistīšana,
2) nodrošiniet, lai vetārstam pēc pakalpojuma sniegšanas, pašam nav jāuzkopj kabinets,
3) lai nebūtu pārpratumu ar klientiem, kuri ir ieradušies bez iepriekšēja pieraksta, ieviesiet numuriņu sistēmu, kā tas it daudzās mūsdienīgās iestādēs, jo dotā brīdī rodas iespaids, esi nevis nokļuvis komandā pie augsti profesionāliem speciālistiem, kas tiešām tā arī ir, bet tirgū, kurā katrs darbojas par sevi un kā konkurents otram kolēģim.
Добавить комментарий