Ļoti slikta attieksme no uzņēmuma puses, neprofesionāli. Sliktas kvalitātes darbs. Vadītājs nav patīkams cilvēks, ieteiktu izvairīties no šī uzņēmuma. Grūta komunikācija, solītais neatbilst realitātei.
"Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt kvalitatīvu darbu un cieņpilnu attieksmi. Diemžēl no šīs atsauksmes autora neesam saņēmuši oficiālu sūdzību vai pieprasījumu, kas ļautu mums situāciju izvērtēt vai uzlabot.
Tāpat atsauksmē nav skaidri norādīts, par kuru pakalpojumu vai produktu ir izteikta neapmierinātība, līdz ar to arī sūdzības pamats mums nav saprotams.
Ja kāds no mūsu pakalpojumiem nav atbildis Jūsu gaidām, aicinām sazināties ar mums tieši — mums ir svarīgi rast risinājumu un nodrošināt, lai ikviens klients saņem pienācīgu attieksmi un kvalitāti."
"Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt kvalitatīvu darbu un cieņpilnu attieksmi. Diemžēl no šīs atsauksmes autora neesam saņēmuši oficiālu sūdzību vai pieprasījumu, kas ļautu mums situāciju izvērtēt vai uzlabot.
Tāpat atsauksmē nav skaidri norādīts, par kuru pakalpojumu vai produktu ir izteikta neapmierinātība, līdz ar to arī sūdzības pamats mums nav saprotams.
Ja kāds no mūsu pakalpojumiem nav atbildis Jūsu gaidām, aicinām sazināties ar mums tieši — mums ir svarīgi rast risinājumu un nodrošināt, lai ikviens klients saņem pienācīgu attieksmi un kvalitāti."
Так же хочу напомнить что клиент который потребовал у вас возврат два месяца назад и неоднократно о себе напоминал - денег до сих пор их не получил. Полагаю можете ждать еще инспектора из службы защиты прав потребителя. Я с огромным удовольствием помогу в это вопросе. А так же на вашем месте я бы боялась коллективной жалобы во всевозможные инстанции. Собрать всех недовольных вами работников очень легкая задача)))))
Комментарии (4)
Pilnīgi piekrītu!
"Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt kvalitatīvu darbu un cieņpilnu attieksmi. Diemžēl no šīs atsauksmes autora neesam saņēmuši oficiālu sūdzību vai pieprasījumu, kas ļautu mums situāciju izvērtēt vai uzlabot.
Tāpat atsauksmē nav skaidri norādīts, par kuru pakalpojumu vai produktu ir izteikta neapmierinātība, līdz ar to arī sūdzības pamats mums nav saprotams.
Ja kāds no mūsu pakalpojumiem nav atbildis Jūsu gaidām, aicinām sazināties ar mums tieši — mums ir svarīgi rast risinājumu un nodrošināt, lai ikviens klients saņem pienācīgu attieksmi un kvalitāti."
"Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt kvalitatīvu darbu un cieņpilnu attieksmi. Diemžēl no šīs atsauksmes autora neesam saņēmuši oficiālu sūdzību vai pieprasījumu, kas ļautu mums situāciju izvērtēt vai uzlabot.
Tāpat atsauksmē nav skaidri norādīts, par kuru pakalpojumu vai produktu ir izteikta neapmierinātība, līdz ar to arī sūdzības pamats mums nav saprotams.
Ja kāds no mūsu pakalpojumiem nav atbildis Jūsu gaidām, aicinām sazināties ar mums tieši — mums ir svarīgi rast risinājumu un nodrošināt, lai ikviens klients saņem pienācīgu attieksmi un kvalitāti."
Так же хочу напомнить что клиент который потребовал у вас возврат два месяца назад и неоднократно о себе напоминал - денег до сих пор их не получил. Полагаю можете ждать еще инспектора из службы защиты прав потребителя. Я с огромным удовольствием помогу в это вопросе. А так же на вашем месте я бы боялась коллективной жалобы во всевозможные инстанции. Собрать всех недовольных вами работников очень легкая задача)))))