www.sudzibas.lv CoverMe Slikts serviss

Coverme.lv - Slikts serviss

Iegādājos aizsargstiklu savai planšetei - taču tas izrādījās par mazu - no katras malas ir nenosegts 1cm displeja - kas ir par daudz un līdz ar to aizsargstikls neveic savu funkciju - proti neaizsargā. Griezos veikalā ar lūgumu atgriezt man naudu - jo prece manai iekārtai nav derīga - uz ko pārdevēja man rupji paskaidroja ka tas esot normāli un tādas malas ir vienmēr, taču negribīgi pieņēma prasījuma pieteikumu. Pirmkārt - mani šokēja pārdevējas attieksme, jo pat ja es nāku atgriezt preci - es esmu klients un pret mani ir jāizturas normāli - otrkārt - pārsteidza tas ka naudu neatgrieza uzreiz, jo atnesu preci pilnā iepakojumā bez nekādiem bojājumiem kā nākas - un parasti tādos gadījumos naudas atgriešana tiek veikta nekavējoties. Bet nu labi - 14 dienas tad 14 dienas - liels bija mans pārsteigums saņemot atteikumu. Ka redziet konkrētais stikls ir paredzēts manai planšetei un nav bojāts līdz ar to naudu atgriezt netaisās! Un kur paliek likums par iespēju 14 dienu laikā veikt atgriešanu? Piezvanīju - ar cerību tomēr rast kādu risinājumu - taču pārdevējs atteicās man dot jebkādus vadības kontaktus un pats situāciju risināt neesot tiesīgs. Vienīgā mana iespēja ir griezties PTAC - tad nu to arī darīšu - bet citiem iesaku 10 reiz padomāt pirms no šī kantora kaut ko iegādāties!

Ответ от CoverMe Support Ответ от представителя 05.03.2017

Sveicināti , KristīneB.
Jūsu pretenzija ir uzskatāma par nepamatotu un neatbilst patiesībai.
1. Stikls, kuru jūs iegādājāties ir mazāks par displeju jūsu planšetdatora nevis par 1 cm no katras puses, bet par 1 mm! Tas ir izveidots ar nolūku, ja tiek nevienmērīgi uzlīmēts, lai malas neizlien aiz ierīces korpusa, jo ar lielu precizitāti uzlīmēt stiklu var tikai rūpnīcā ar speciālu aprīkojumu.
2. Jūs pirkāt stiklu nevis internetveikalā, bet gan parastā mazumtirdzniecības veikalā t/c Olimpija, tāpēc tiesības naudas atgriešanai 14 dienas pēc likuma jums nav. Tāpēc pārdevēja atteikums uzreiz jums atgriezt naudu ir pamatots. Šādas pilnvaras pārdevējam nav, tāpēc jums bija piedāvāta iespēja izteikt pretenziju rakstiskā veidā kā to nosaka LR Ministru Kabineta noteikumu kārtība. Kurš sakarā ar izmaiņām no 01.01.2016 gada norāda rakstisku atbildi 15 darbu dienu laikā.
3. No mūsu puses mēs gājām jums pretī un piedāvājām apmaiņu jūsu nopirktā aizsargstikla pret jebkuru citu preci tādā pašā vērtībā.

Ceram, ka speciālisti PTAC varēs paskaidrot jums jūsu tiesības un jūs sapratīsiet, ka jums nebija taisnība.

K

Комментарии (2)

д Дмитрий 02.03.2017

Tādu sudzibu neesmu redzejis nekad muza. Cik esmu pircis aizsargstiklus telefoniem, vini ne visi parklaj ekranu!

Jums vel vajag iesudzet vinus par paris eiro!

K KristineB 07.03.2017

Es zinu ka ne visi - bet arī neatstāj tik milzīgu šķirbu no malas!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы