CoverMe - Slikts serviss
Gribējā samainīt vāciņu, kurš bija iepriekšējā dienā nopirkts dominā, bet nebija īsti piemērots. Iepakojums nebija vaļā pat attaisīts. Pārdevēja atteicās to darīt, kā iemeslu minot to ka neesot preču atgriešanas akta blankas. Protams šajā gadījumā, ja nav konstatēti precei defekti veikalam obligāti nav jāveic apmaiņā, tomēr manuprāt tas parāda komersanta līmeni, jo normālos veikalos parasti neatsaka apmainīt pret citur preci ar piemaksu. Pieļauju ka ja būtu precei defekts, tad būtu līdzīga situācija. Tākā neieteikšu iepirkties šajā veikalā.
Labdien,
Esam izskatījuši Jūsu pretenziju un atvainojamies par izvērtušos muļķīgo situāciju, kura ir radusies mūsu vainas dēļ. Tik tiešām tajā dienā bija daudz preču apmaiņas un tā ir tikai mūsu vaina, ka nebijām organizējuši pietiekamu Aktu skaitu uz brīvdienām. Mēs arī atvainojamies pārdevējas vārdā, jo saskaņā ar mūsu iekšējajiem noteikumiem pārdevējas pienākums bija nekavējoties sazvanīties ar veikala menedžeri, kurš palīdzētu atrisināt šo situāciju uzreiz uz vietas.
Lūdzu sazinieties ar mūsu pretenziju nodaļu (tālr. 29538813), lai varam organizēt preces apmaiņu.
Комментарии (1)
Veikals nav vainīgs, ka jūs savas neuzmanības dēļ nopirkāt preci, kas jums neder.