Corian Studio - Neticami slikts serviss
Sveiki!
Es zinu, ka būvniecībā bija laiki, kad pārdevējiem un meistariem bija jālūdzas, bet ka tas notiks arī 2008. gada decembrī, nebiju gaidījis.
Mums bija mazs pasūtījums - akmens masas palodze vannasistabai par ~90 Ls, tāpēc es saprastu, ja būtu tāda neliela nevērība, bet tā...
Remontējamais objekts atrodas netālu no t.c. Alfa, Rīgā. Veicām pasūtījumu pa e-pastu un, kā nākamo soli, Jānis Liberts mums iedeva meistara telefonu, kas mums veikšot precīzu uzmērījumu. Un tad sākās:
1. Mana sieva sarunāja būt objektā trešdien plkst. 10:30. Meistars kavējās. pēc 1h kavējuma zvanot un prasot, kur viņš ir, meistars teica, ka nedaudz kavējot. Fonā bija biroja troksnis, tātad jāpieņem, ka meistars jorpojām atradās birojā Siguldā.
2. Tikšanās tika pārcelta uz piektdienu 16:30 (plus mīnus kād aminūte). Piektdienā, protams, meistars atkal kavējas. ~17:30 uz mūsu zvanu ar jautājumu, kur tad viņš palicis, viņš atbild, ka kavējas - esot taču piektdienas vakars un sastrēgumi...
3. Tikšanās atkal tika pārcelta - uz sestdienas 11:30, piekodinot, lai viņš ir precīzi laikā, jo mums ar sievu 12:00 bija jābūt centrā. Ir 11:35 un meistara atkal, protams, nav. Šoreiz zvanu es pats un saku, ka viņš atkal kavē, uz ko saņemu atbildi, ka viņš būšot burtiski pēc 5 min. - aizbildionoties, ka viņam taču neesot helikopters (!!!).
Pasūtījumu atcēlām, bet aizvainojums joprojām sirdī mīt. Ne reizi meistars nepiezvanīja un nepabrīdināja, ka kavēsies un pastāvīgi meloja!!! Manuprāt, īsteni cūciska rīcība un pilnīgas necieņas izrādīšana. Man rodas loģisks jautājums - vai Corian Studio spēj jebko izdarīt laikā?
4 mans sievas stundas un 1 minūtes mana laika patērēti velti, gaidot, braucot turp un atpakaļ, bojājot nervus par piečakarēšanu.
Lieliskā meistara vārds, kā es tikko noskaidroju ir Aigars Sircis.
Комментарии (6)
Te viss būs zolīdi www.leabold.lv
cik zinaams firma Korte ir vadoshais uznjeemums shajaa nozaree Baltijaa.
Tiešam, iesaku SIA Korte, jo vasarā sadardojos ar viņiem. Esmu apmierināta. Cilvēki pārzin savu darbu ļoti labi. Lai Jums veicās!
Jāatzīst, ka smuki tas nebija no Sirča (meistara) puses, taču nekļūdās tikai tie, kas neko nedara. Katrai firmai gadās misēklis, taču tas viennozīmīgi neraksturo kopējo firmas tēlu.
Ja pašiem patīk uzkurināties, tad tur nekā nevar darīt. Lai veicas mums visiem un Sircim sasniegt augstāku līmeni darbā ar klientiem.
Ļoti, jau nu tendencioza ir šī sūdzība par servisa kvalitāti no firmas Corian Studio puses. Aprakstītā situācija ir zināma, jo pats šajā firmā strādāju. Jāpiekrīt, problēma komunikācijā ar klientu bija, bet ne jau tik dramatiska kā to ir pasniedzis "Apjukušais klients" un divdomību augstāk rakstītajai sūdzībai piešķir komentāros izvietotās konkurentu slavināšanās un pašreklāmas...
Piar eto konecno horosho!!! Rabotajet corianstudio bistro i otlicno, i s cenami vse ok. Problemi po kacestvu estj u vseh vishepercislennih kompanij, licno stalkivalsja. U nih toze estj no vsegda vse ispravljajut bez problem.
S uvazeniem, ponimaniem i terpeniem nado otnositsja k drugim ljudjam! A potom plachut v seti cto vse kozli, zadumajtesj kto vi?