Citybee - Nenopietna attieksme pret klientu datiem
Veicot mašīnas rezervāciju, pēkšņi parādījās paziņojums, ka man jāpievieno autovadītāja apliecība savam kontam. Bet es to jau biju izdarījis, kad reģistrējos šim servisam.
Zvanīju uz atbalsta servisu, viņi nespēja paskaidrot šo situāciju. Teica, ka apliecība jāpievieno no jauna. Lūdzu, lai rakstiski paskaidro radušos situāciju. Neko neesmu saņēmis.
Citybee pakalpojumus pirms tam biju izmantojis vairākkārt un nebiju piedzīvojis tik nepatīkamu pārsteigumus.
Secinu, ka citybee ir pazaudējis manu domumentu digitālo kopiju un to nespēj pat paskaidrot.
Комментарии (4)
Varbūt pats pazaudēji? Grūti pa jaunu pievienot?
Varbūt sistēmas kļūdas dēļ izdzēsies, tāpēc nevar paskaidrot kas noticis vai ari kāds darbinieks bija ļoti neuzmanīgs.
Ja būtu Tavas tiesības, nebūtu problēmu pielikt atpakaļ :)
man notika tas pats - atbalsts neko nepaskaidoja. izdzēsu aplikāciju, paldies ka ir alternatīvas!