РешеноCitybee - Krāpšana, slikt serviss, negodiga attieksme pret klientiem
Par City Bee rezervaciju no bankas konta tika noņemtas vairākas reizes dažādas summas ar ko es nepiekritu jo nopirku paku 1 diena+50 km. Uz lūguma veikt aprēķinu tikai pakas ietvaros bez papildus aprēķiniem pirms pakas aktivizēšanas par minūtēm un nobrauktiem kilometriem tika atteikts. Es protams saprotu to domu ka City Bee veic aprēķinus bet mana lūguma būtība ir tāda ka es vēlos tikai pakas ietvaros maksājumu. Paka ir paka un kāda starpība kura brīdi tā tika aktivizēta? Skaidri saprotams ka klients vēlas izdevīgāko braucienu un šajā gadījumā es palūdzu atgriezt pārmaksāto summu jo tas ir dubulta maksājums. Šāda veida attieksme pret klientiem ir negodīgā un ir atklāta zādzība. Es iesniegšu sūdzību patērētāju tiesību organizācija un arī pārejas organizācijas.
Labdien, mums patiesi žēl, ka Jums nācās saskarties ar tik nepatīkamu pieredzi, iespējams, ka noticis kāds pārpratums. Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] rakstot no reģistrētās e-pasta adreses, lai varam pārbaudīt profila un brauciena datus un mēs labprāt Jums palīdzēsim.
Šveicināti, kad pēdējo reizi sazinājos ar jums pa e-pastu [slēpt]@citybee.lv tieši ari saņēmu atteikumu.
Šī problēma tika atrisināta, pēc ilgas rakstveida komunikacijas kad City Bee tomēr piekrīta atgriezt pārmaksu un uzlabot iekšējus procesus. Paldies sūdzības.lv
Добавить комментарий