РешеноCitro.lv - Par attieksmi pret klientiem
Apkalpošana neitrāla ar ne tik labu attieksmi
Nesveicina klientus ierodoties veikala, precīzāk neatbildot uz labdien vai labrīt vai uz redzēšanos
Pie kases nesaka nevienam cilvēka cik jāmaksā bet klusums no pārdevēja
Šī nav pirma reize ko esmu ievērojis ierodoties citro veikala edole
Manuprāt neesmu vienīgais cilvēks kas par to ir sūdzējies vai teicis kādam.
Комментарии (3)
A kas tu tāds esi ,ka visiem tev būtu jāklānās? Pie tam Ēdolē - ciematā. Ej pats pastrādā un tad izjutīsi kā būtu regulāri smaidīt katram slaistam un uz dzīvi neapmierinatiem indivīdiem kā tu ģerevenšina.
😀😀😀😀
P.S .Tu uz pilsētu nekad nedodies iepirkties.A to tur zinies ir pašapkalpošans kases un tas notiekti ne sveicināsies un pēcpusi tev ''lielskung'' nebučās arī. Un iegādājies sev stiklus uz acīm ,lai vari saredzēt maksājamo summu pie kasēm pats saviem spēkiem .